کد خبر: 965890
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
ارتش سوریه به پیشروی‌های خود در حومه جنوبی ادلب ادامه می‌دهد و موفق به تسلط بر مناطق جدید شده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه در ادامه این پیشروی‌ها بر مزرعه زیتونه و روستای مدایا ر شمال روستای کفرعین پس از نبرد سنگین با تروریست‌های جبهه النصره مسلط شد.

پیشروی‌های برق آسای ارتش سوریه در شمال غرب این کشور ادامه دارد و مناطق مهمی به کنترل نیرو‌های سوری درآمده است. ارتش سوریه در دروازه‌های شهر راهبردی خان‌شیخون در جنوب ادلب قرار دارد. ارتش سوریه در حومه جنوبی ادلب به ویژه محور الهبیط به خان شیخون به پیشروی‌های خود ادامه می‌دهد و پیروزی‌های جدیدی به دست آورده است.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز نیرو‌های ارتش سوریه در جدیدترین دستاورد نظامی خود کنترل شهرک کفر عین در استان ادلب را به دست گرفتند. ارتش سوریه در ادامه مبارزه با گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست‌های وابسته در جنوب استان ادلب، شهرک‌های کفرعین و بلندی‌های تل عاس در شرق شهرک الهبیط را آزاد کرده است. این پیروزی‌های برق آسا سبب شده است که روحیه تروریست‌های موجود در شهرک‌های اللطامنه، مورک، لطمین و کفرزیتا درهم بشکند. نیرو‌های مسلح سوریه روز یکشنبه گذشته نیز منطقه تل سکیک، شهرک سکیک و شهرک الهبیط را به طور کامل به کنترل خود درآورده بودند.

ارتش سوریه پاتک تروریست‌ها در محور شهرک القصابیه در حومه جنوبی ادلب را هم دفع کرده است و تلاش تروریست‌ها برای مشغول کردن ارتش سوریه در این جبهه راه به جایی نبرده است. نیرو‌های ارتش سوریه به دروازه‌های شهر راهبردی خان شیخون پس از پیشروی‌ها خود رسیده اند و اشرف آتشباری دارند. نیرو‌های تحت فرماندهی سهیل الحسن معروف به ببر با پوشش هوایی سوری-روسی به تروریست‌ها به شکل برق آسای حمله کرده، و مواضع و خطوط امداد تروریست‌ها درهم شکسته است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار