کد خبر: 965620
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
ملی پوشان تنیس روی میز ایران در حالی از امروز در تورنمنت ورلد تور بلغارستان به مصاف حریفان خود می‌روند که سرمربی تیم ملی همراه آن‌ها نیست.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تورنمنت تنیس روی میز ورلد تور بلغارستان از امروز سه شنبه با حضور ۱۶۶ بازیکن در بخش مردان و ۱۳۱ بازیکن در بخش بانوان آغاز می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان بازیکنان اعزامی فدراسیون تنیس روی میز به این رقابت‌ها هستند. تورنمنت بلغارستان دارای رنکینگ جهانی و ۱۹۰ هزار دلار جایزه نقدی است.

در واقع حضور در این تورنمنت بخشی از برنامه آماده سازی برادران عالمیان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بعد از آن انتخابی المپیک است. به همین منظور قرار بود جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هم در این سفر آن‌ها را همراهی کند، اما وی به دلیل مشکلات شخصی از این سفر بازماند.

بدین ترتیب نوشاد و نیما عالمیان روز گذشته بدون سرمربی عازم بلغارستان شدند تا از امروز دیدار‌های خود در تورنمنت ورلد تور این کشور را آغاز کنند. آن‌ها پس از اتمام دیدار‌های خود در این تورنمنت عازم جمهوری چک می‌شوند تا در تورنمنت بین المللی این کشور هم شرکت داشته باشند. قرار است لطف الله نسبی، برادران عالمیان را در تورنمنت ورلد تور چک همراهی کند.

دیگر اینکه مریم صامت ملی پوش تنیس روی میز بانوان هم جزو بازیکنان ایرانی حاضر در تورنمنت ورلد تور بلغارستان است. البته وی خارج از برنامه فدراسیون و با هزینه شخصی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

برنامه دیدار‌های نمایندگان ایران در تورنمنت ورلد تور بلغارستان به این شرح است:

دور اول مرحله مقدماتی حذفی
* مریم صامت - ساندرا پرگل از مجارستان
* نوشاد و نیما عالمیان استراحت دارند

دور دوم مرحله مقدماتی حذفی
* نوشاد عالمیان -جوردی پیکولین از ایتالیا
* نیما عالمیان ... ایوان نیکولین از روسیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار