کد خبر: 965570
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
‌ مرکز رصد فضای مجازی در پلیس امنیت اخلاقی، پلیس اماکن، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس‌آگاهی و دیگر یگان‌های تخصصی ایجاد شده است و در صورت مشاهده تخلفات با آن برخورد می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین رحیمی، در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: «امنیت کشور اصلی‌ترین نیازی است که هر جامعه به آن نیاز دارد و پلیس در حال تلاش برای برقراری امنیت است و رسانه‌ها با تلاش خود احساس امنیت را به مردم منتقل می‌کنند از همین رو تلاش هماهنگ پلیس و خبرنگاران تضمین کننده امنیت و ارتقای احساس امنیت در جامعه می‌شود.»

سردار رحیمی در خصوص طرح بزرگ انضباط بخشی هم گفت: «این طرح به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر، جمع‌آوری دست‌فروشان، کودکان خیابانی و... در نقاط تهران در حال اجرا است و با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.» وی همچنین از دستگیری یک قاچاقچی بین‌المللی خبر داد که اقدام به هدایت هفت باند کرده بود. از این فرد، چهار تن مواد مخدر کشف و ضبط شد که بیشترین این مواد از نوع سنتی و تریاک بوده است.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، این فرد طی یک‌ماه گذشته و پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی دستگیر شد و عملیات برای دستگیری دیگر وابستگان این قاچاقچی بین‌المللی در حال انجام است. سردار رحیمی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه به نظر می‌رسد برای برخی از افراد پیامک‌های اشتباه کشف حجاب صادر شده است، گفت: افرادی که برایشان پیامک صادر شده است اگر به پلیس مراجعه کنند مستندات مربوطه را دریافت خواهند کرد و اعتراضات آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بنابراین اینطور نیست که حقی از کسی ضایع شود. وی ادامه داد: پلیس با پوشش شهروندان در محیط و حریم خصوصی‌شان کاری ندارد، اما در محیط عمومی و منظر عمومی باید شئونات و قوانین جامعه رعایت شود.

رئیس پلیس پایتخت در مورد اینکه آیا با موارد تخلف و بدحجابی در فضای مجازی نیز برخورد می‌شود، گفت: مرکز رصد فضای مجازی در پلیس امنیت اخلاقی، پلیس اماکن، پلیس مبارزه با مواد‌مخدر، پلیس‌آگاهی و دیگر یگان‌های تخصصی ایجاد شده است و در صورت مشاهده تخلفات با آن برخورد می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار