کد خبر: 965205
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
محسنی بندپی:
استاندار تهران در پیامی توئیتری به مدیران خود توصیه کرد پاسخگویی شفاف به خبرنگاران را یک اصل بدانند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پیامی توئیتری مدیران استانی خود را به ارتباط بیشتر با خبرنگاران توصیه کرد.

وی در این پیام نوشته است: در روز خبرنگار به آن دسته از مدیران خبرنگار گریز استان تهران توصیه می‌کنم که پاسخگویی شفاف به خبرنگاران را یک اصل برای خود، بدانند و اساسا وجود رسانه‌های مستقل و خبرنگاران نقاد و مطالبه گر یکی از ارکان پیشرفت در کشور‌های توسعه یافته است.

این در حالی است که بندپی همچنین در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفته است.

در بخشی از این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه روز تقدیر از کسانی است که بر پایه آرمان و رسالت انقلابی خود با قدم نهادن در وادی آزادگی و آگاهی، زبان بر صاحبان جور و فساد کشیده و با ید گره گشای خود در عرصه روشنگری و آگاهی بخشی نقاب از چهره انحصارطلبان و مفسدان برمی دارند.
امروز رسالت خبرنگار فارغ از جناح بند‌های سیاسی و حزبی، تریبون آزادمردان و زنانی است که ذره ذره وجودشان با خاک میراث بزرگ مردان و بزرگ زنان ایران زمین آمیخته گشته و شرف و ناموس خود را ضامن بیداری وجدان‌های خفته ساخته اند.
در شرایط فعلی رسالتی بس عظیم بر دوش صاحبان عرصه خبر و سرنوشت سازان جامعه است تا در رویارویی اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان امیدی دوباره بر روح و جان جامعه دمیده و بارقه‌ای امیدبخش برای فردای نسل جوان باشند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار