کد خبر: 964833
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی نوجوانان
قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر جهان چندی پیش برگزار شد و تیم ایران در گروه دوم با جمهوری چک نایب قهرمان اروپا، ایتالیا سوم اروپا، بلغارستان ششم اروپا و کلمبیا سوم آمریکای جنوبی همگروه شد. شاگردان محمد وکیلی مدافع عنوان قهرمانی قطعا کار سختی در این دوره خواهند داشت و این روز‌ها تمرینات سختی را در سالن فدراسیون دنبال می‌کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با " جوان انلاین" درباره شرایط تیم ملی گفت: در حال حاضر هشتمین اردوی آماده‌سازی را با ۱۵ بازیکن آغاز کرده‌ایم و طبق برنامه ریزی این اردو تا شروع مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت و بعد بلافاصله تیم عازم مسابقات جهانی تونس خواهد شد. پیش از این ۷ اردو را امسال و یک مرحله هم اسفند ۲۷ بود را گذراندیم و خدا رو شکر در حال حاضر شرایط خوبی داریم. چهار تا پنج بازیکن هم در جوانان بودند که جدیدا به تیم اضافه شدند و باید هماهنگ شوند.
وکیلی: پتانسیل تکرار قهرمانی جهان را داریم
وی درباره حریفان این دوره از رقابت‌ها افزود: ما باید ۳۱ مرداد با تیم چک بازی کنیم. اول شهریور با ایتالیا، دوم شهریور با کلمبیا و سوم شهریور هم با تیم بلغارستان بازی می‌کنیم. قائدتا با توجه به اینکه در چند سال اخیر تیم هایاروپایی سرمایه گذاری خوبی در بحث استعدادیابی و تیم‌های پایه داشتند تصور بر این است که اروپایی‌ها در این دوره تیم‌های با کیفیت و قدرتمندتری را به یمدان بفرستند. برزیل، کوبا و ژاپن هم تیم‌های خوبی به نظر می‌آیند. به طور کلی ۸ تیم هستند که در رقابت‌های جهانی شانس سکو دارند که ایران هم در بین این تیم‌ها است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در پاسخ به سئوال " جوان آنلاین" مبنی بر تکرار قهرمانی خاطر نشان کرد:ببینید کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. هرچند تیم ما در حال حاضر ما شرایط بسیار خوبی در تیم داریم بچه‌های ما میانگین قدی بسیار خوبی دارند و بلندترین بازیکن ما با ۲۱۵ سانت بلندقدترنی بازیکن تیم ملی است. در کل بدون در نظر گرفتن لیبرو میانگین قدی ما بالای دو متر است. با توجه به اینکه ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم طبیعی است که انتظار از تیم ما زیاد است و این کمی را برای ما سخت می‌کند و اجازه ندهد بچه‌ها با آرامش در زمین حاضر شوند، اما من این قول را به شما می‌دهم که بازیکنان ما با تمام وجود در زمین حاضر شوند و خوب بازی کنند. تیم ما پتانسیل تکرار قهرمانی را دارد و با آنالیزی که کادر فنی از تیم‌های حریف داشته است سعی کرده ایم که اجازه خود نمایی به حریفان ایران را ندهیم.

وی درباره حضور برخی بازیکنان در تیم بزرگسالان هم اظهار داشت: بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند که در هر میدانی بازی کنند. ما بازیکنانی داشتیم که در یک سطح بالاتر در جوانان بازی‌های خوبی انجام داده اند حتی امیر حسین توخته همین الان با نظر کولاکوویچ با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند و برای فدراسیون اول اولویت با تیم بزرگسالان است در غیر این صورت توخته با ما به تونس خواهد آمد. قطعا همه بازیکنان می‌توانند در این دوره به ما کمک کنند، نگاه ما این است که بازیکنان باید با تمام توان در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.
وکیلی: پتانسیل تکرار قهرمانی جهان را داریم

گروه‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به شرح زیر است:
گروه یک: تونس، برزیل، کوبا، چین تایپه، بلاروس
گروه دوم: ایران، جمهوری چک، ایتالیا، بلغارستان، کلمبیا
گروه سوم: ژاپن، مصر، آرژانتین، آلمان، مکزیک
گروه چهارم: روسیه، کره جنوبی، آمریکا، نیجریه، دومنیکن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار