کد خبر: 964679
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
دستاورد شهدای مدافع حرم گسترش فرهنگ مقاومت در دنیاست و راه پیروزی مقابل توطئه‌های دشمن توسل به مقاومت است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم ششمین سالگرد شهید رضا کارگر برزی از شهدای مدافع حرم و مراسم تکریم شهدای گمنام استان البرز و شهرستان نظرآباد که در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد با اشاره به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد‌هایی برای اسلام فراهم کرد که تشکیل حکومت جمهوری اسلامی در ایران یکی از دستاورد‌های آن بود. پس از مبارزات تاریخی علمای اسلام و مردم در کمال ناباوری دشمنان، انقلاب پیروز شد. وی افزود: ایران قبل پیروزی انقلاب اسلامی متحد راهبردی رژیم صهیونیستی و امریکا بود و پس از آن حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد. بر همین اساس یکی از دستاورد‌های انقلاب شکل‌گیری الگوی مقاومت و صادر کردن آن به سایر کشورهاست.
سردار سلیمانی عنوان کرد: در لبنان وقتی جنگ کوچکی بین رژیم صهیونیستی درمی‌گرفت، اعراب شکست می‌خوردند و رژیم صهیونیستی همیشه پیروزی جنگ شش روزه در مقابل اعراب را جشن می‌گرفت، اما پس از شکست آن‌ها در مقابل حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه دیگر پیروزی‌های قبلی خود را جشن نگرفتند. وی افزود: امروز مردم یمن با الگوگیری از روحیه مقاومت مقابل تجاوز وحشیانه دشمنان ایستادگی می‌کنند و اکنون ستون فقرات این جنگ درحال نابودی است. در سوریه نیز شاهد بودیم همه مناطق آن کشور در دست معارضان و داعشی‌ها که توسط امریکا و عربستان تجهیز شده بودند قرار گرفت، اما فرهنگ و الگوی مقاومت آن‌ها را شکست داد. شهید کارگر برزی در چنین شرایطی به شهادت رسید تا نگذارد دشمنان بر منطقه حاکم شوند.
وی گفت: زمانی که ۸۱درصد سرزمین سوریه در دست داعشی‌ها بود امریکایی‌ها و ناتو نتوانستند کاری انجام دهند، چون این‌ها روحیه مقاومت و ایثارگری نداشتند. امروز شهدای مدافع حرم خواص شهدای راه و جبهه مقاومت هستند. اگر امروز دشمن بر ایران فشار می‌آورد برای شکستن روحیه مقاومت و فداکاری ملت ایران است. آن‌ها جمهوری اسلامی‌ای می‌خواهند که در مقابل کودک‌کشی صهیونیستی ساکت باشد و روحیه مقاومت را کنار بگذارد. امروز در لبنان، یمن، عراق و سوریه جبهه مقاومت حرف اول و آخر را می‌زند که تمام این اتفاقات درس‌های ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است. باید به خانواده شهدا ببالیم که توانستند روند رو به پیشرفت فرهنگ مقاومت را گسترش دهند. این دستاورد‌ها بسیار بزرگ است به گونه‌ای که منافع ملی کشور در فرهنگ مقاومت خلاصه می‌شود.
رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: اگر به دنبال موفقیت در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی در راستای تلاش برای تمدن‌سازی اسلامی هستیم، باید مقاومت داشته باشیم. راه پیروزی بر فتنه‌های دشمن در هر عرصه‌ای نسبت به کشور ایران توسل به فرهنگ ایثار و اتکا و الگوگیری از شهداست. وی گفت: امریکایی‌ها اگر در هیچ رویارویی‌ای با ایران موفق نبوده‌اند به علت مقاومت ملت ایران است. سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: میهن اسلامی ایران مفتخر است با فرهنگ ولایتمداری، تحقق تدابیر امام و رهبری جانفشانی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار