کد خبر: 964430
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
سخنگوی نیروی انتظامی از تذکر و برخورد با بدحجابی سلبریتی‌ها خبرداد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار احمد نوریان درباره اینکه به نظر می‌رسد برخورد پلیس با موارد بدحجابی مردم عادی تندتر از سلبریتی‌ها و ... است، گفت: وقتی یک تخلفی رخ دهد، برای پلیس تفاوتی ندارد که مرتکب آن تخلف چه کسی باشد و همه در برابر قانون یکسان هستند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با بدحجابی برابر قانون رفتار می‌کند، افزود: بر همین اساس برای پلیس فرقی ندارد که فرد متخلف بازیگر باشد، خبرنگار باشد یا هر فرد دیگری و وعیار عمل ما قانون است.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه پیام پلیس در برخورد با بدحجابی به همه منتقل شده است، تصریح کرد: همه افراد در جامعه باید اخلاق و قانون را رعایت کنند.

نوریان در مورد اینکه آیا پلیس تاکنون به این افراد تذکر داده است؟ گفت: افراد ممکن است نا آگاهانه یا بر اثر غفلت دست به چنین کاری زده باشند که به آنان تذکر داده شده و در صورتی که چندین بار تکرار شود با آن برخورد نیز خواهد شد کما اینکه مواردی بوده که به آن‌ها تذکر
داده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا در مورد پوشش بازیگران به وزارت ارشاد نیز تذکرات لازم داده شده است؟ اظهارکرد: در این مورد تذکرات لازم به وزارت ارشاد نیز داده شده است و ما از آنان نیز خواسته‌ام تا این موارد را به هنرمندان منتقل کند.

نوریان در مورد آندسته از سلبریتی‌ها و افرادی که اقدام به ترویج حجاب اختیاری و ... در فضای مجازی می‌کنند هم به ایسنا گفت: در این زمینه نیز به طور خاص تذکراتی داده شده و پیگیری نیز می‌شود.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
1
تمام آتش بی اخلاقی ها فسادوخیانت واشاعه فرهنگ منحط غربی درزندگی خانواده هااول ازهمه ازگورهمین سلبریتی هاوبدآموزی های آنان برای اولین باردرجامعه ماشکل گرفت ده برابرمجازات سخت ترازمردم عادی بایدبرای این سلبریتی هایی که فساداخلاقی دارندبایددرنظربگیرند کاش این برخوردهاقبلا انجام شده بودکه نوش داری بعدازمرگ سهراب نباشه به قول معروف!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار