کد خبر: 964403
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
شهاب زاده مدیر دفتر دیدبان عدالت و شفافیت استان قزوین
مدیر دفتر دیدبان عدالت و شفافیت استان قزوین گفت: درمنطقه نیاوران قزوین زمین‌ها به قطعات کوچک تبدیل شده وافراد درحال ساخت هستند که مسئولین باید به طورجدی به این موضوع ورود کنند.
 
جوان آنلاین/سیدجعفر شهاب‌زاده مدیردفتردیدبان عدالت وشفافیت استان قزوین درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خوشبختانه تعدادی ازدلسوزان درسطح کشورسمنی به نام “دیدبان عدالت و شفافیت” را تشکیل دادند که از سال ۹۲ در ۲۳ استان کلید خورده است.

وی افزود: اکنون درسطح کشور ۵ پرونده مهم را در دست بررسی داریم که شامل سازمان غذا و دارو، مدیران بانک ثامن الحجج، مسئولین پیشین بانک مرکزی، صدا و سیما، سهامداران شرکت کاسپین و پرونده عباس آخوندی وزیرسابق مسکن است.

مدیر دیدبان عدالت و شفافیت استان قزوین گفت: درباره رسیدگی به این پرونده‌ها نیز فعالیت‌های پژوهشی انجام شده و در این رابطه به مقام‌های مربوطه گزارش تخلفات داده شده است.
 
پیگیرزمین‌خواری درهفت سنگان و نیاوران قزوین هستیم
 
شهاب‌زاده ادامه داد: دیدبان عدالت و شفافیت یک سازمان مردم نهاد وغیرانتفاعی است که به دورازگرایش‌های سیاسی اهداف اجتماعی را دنبال می‌کند و دفتر این سازمان از درقزوین هم راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با فساد وجلوگیری ازآن نیازمند دریافت اطلاعات درست، محکم و مستدل هستیم تا درمسیرمبارزه با فساد، آبروی سازمان‌ها واشخاص بی جهت برده نشود.

مدیردیده بان عدالت وشفافیت استان قزوین گفت: اکثرمدیران وکارمندان قوای سه گانه ما صالح هستند، اما دربرخی موارد تخلفات و خطا ها‌ی صورت می‌گیرد که باعث می‌شود که کل نظام زیرسوال می‌رود.

منطقه نیاوران بشدت درحال ساخت وسازاست

شهاب زاده گفت: اکنون دراستان قزوین دو مورد خاص وجود دارد که مربوط به زمین‌خواری درهفت‌سنگان و نیاوران است؛ ما طی بازدیدی که داشتیم فعلا هفت‌سنگان راکد شده، اما نیاوران به شدت درمعرض ساخت و ساز‌ها قراردارد که ازمسئولین درخواست داریم که این مورد را بررسی کنند.
 
پیگیرزمین‌خواری درهفت سنگان و نیاوران قزوین هستیم

مدیردیده بان عدالت و شفافیت با تشریح برخی تخلفات درزمین‌های هفت سنگان افزود: انتشارآگهی استعلام و اطلاع رسانی زمین‌های هفت‌سنگان باید دریک روزنامه رسمی کثیرالانتشارصورت می‌گرفت که نگرفته و این آگهی در یک روزنامه‌ای دراستان فارس منتشرشده واین جای سوال دارد و نوعی دورزدن قانون است که با پیگیری این دفتر پرونده هفت سنگان درتهران پیگیری می‌شود

وی گفت: طی بازدیدی که ازمنطقه نیاوران قزوین داشتیم، زمین ها‌ی این منطقه به قطعات کوچک تبدیل شده و افراد درحال ساخت وسازهستند که مسئولین باید به طور جدی به این موضوع ورود کنند.

شهاب زاده افزود: تخلف درهمه کشور‌ها اتفاق می‌افتد، به طورمثال فرارمالیاتی به طورگسترده درامریکا وجود دارد، اما ما درکشورایران برای ناامن کردن فضا برای متخلفان وافراد فاسد به همگرایی و حضور جوانان نیاز داریم و اعلام می‌کنیم که جوانان علاقه‌مند می‌توانند به دفتردیده بان مراجعه کنند تا بتوانیم با کمک مردم و جوانان گام‌های خوبی برداریم.

رئیس سازمان دیدبان عدالت وشفافیت استان قزوین درپایان اعضای هیات مدیره این دفتررا معرفی کرد که آقایان، محمد حسن باریک بین، حسین پورزرشکی، محمد حسین شفیعی ها، ابوالفضل معصومی فر، علی علی محمدی، دکترمهدیخانی اعضای هیات مدیره هستند.

در ناامن کردن فضا برای فساد به همگرایی و حضور جوانان نیاز داریم

وی درپایان اضافه کرد: ما در ناامن کردن فضا برای فساد به همگرایی و حضور جوانان نیاز داریم و اعلام می‌کنیم که جوانان علاقه‌مند می‌توانند به دفتر مراجعه کنند تا بتوانیم با کمک مردم و جوانان گام‌های خوبی برداریم.
رئیس سازمان دیدبان عدالت و شفافیت استان قزوین در پایان گفت: ما می‌خواهیم کار‌ها را به جوانان بسپاریم که اکنون هم بسیاری از نیرو‌های جوان، ما را یاری می‌کنند.
 
پیگیر زمین‌خواری در هفت سنگان و نیاوران قزوین هستیم
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدسعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
2
3
درود.احسنت.امیدوارم جلوی ساخت وسازمنطقه نیاوران گرفته شود.
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
1
4
بايد به شدت برخورد شود در غير اينصورت اعتماد از نظام و مسئولين سلب مي گردد.
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
2
آیا باید زمینهایی که از دسترنج وزحمت آبا و اجدادی این منطقه وروستا تا به امروز درآن کشت میشده امروز بدست یک عده زمین خوار وظالم قراربگیرد ، آنهم درحکومت اسلامی،،،،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر