کد خبر: 964061
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
رییس فدراسیون هاکی گفت: موفقیت در مسابقات هاکی چمنی قهرمانی آسیا اولویت نخست ما است و برنامه ریزی‌های لازم در این راستا صورت گرفته است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: «بهرام قدیمی» در ادامه اظهار داشت: عملکرد مردان ایران در جام ملت‌های آسیا ستودنی بود و همان طور که پیش بینی می‌شد آن‌ها توانستند با شایستگی و اقتدار عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.

وی افزود: زنان ایران اگرچه بعد از سال‌ها اولین تجربه خود را در مسابقات بین المللی پشت سر می‌گذاشتند، اما نتیجه بسیار خوبی گرفتند و به عنوان رئیس فدراسیون هاکی از عملکرد آن‌ها رضایت کامل دارم و به تمامی نفرات این تیم خسته نباشید می‌گویم.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف ما از اعزام تیم زنان این بود که سطح آن‌ها را با قدرت‌های هاکی آسیا مورد سنجش قرار دهیم و به طور حتم در دوره بعدی جام ملت‌های آسیا روی سکو خواهیم رفت. مهم‌ترین عاملی که باعث شد آن‌ها نتوانند مدال بگیرند تجربه کم، جوانی بازیکنان و عدم برگزاری اردو‌های مناسب بود. در ظرف مدت سه ماه فقط ۶ اردو برگزار کردیم. کادر فنی این تیم حفظ و یک مربی خارجی به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد تا بتوانند به نتیجه مطلوب برسند.
قدیمی : هاکی چمن سال بعد روی سکو آسیا می رود
قدیمی تصریح کرد: تمام هدف ما این است در مسابقات چمنی بتوانیم به موفقیت برسیم و برای همین برنامه ریزی گسترده‌ای را آغاز کرده ایم.
وی تاکید کرد: مسابقات هاکی چمنی قهرمانی آسیا ۱۰ شهریور در قزاقستان برگزار خواهد شد و به دنبال این هستیم تا با برنامه ریزی دقیق به موفقیت برسیم.

قدیمی گفت: برای رسیدن به خواسته هایمان باید امکانات و بستر لازم را برای هاکی چمنی فراهم کنیم و در حال تدارک این موضوع هستیم و ظرف روز‌های گذشته امکاناتی را به استان‌های هرمزگان، ایلام، گیلان و فارس فرستادیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار