کد خبر: 964016
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعین
"سامانه عمران اجتماعی" در راستای طرح جهاد همبستگی ملی و به منظور هدفمندسازی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده کشورمان به آدرس اینترنتی omranejtemaei.ir رونمایی شد.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: "سامانه عمران اجتماعی" در راستای طرح جهاد همبستگی ملی و به منظور هدفمندسازی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده کشورمان توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حضور فرمانده سپاه استان‌های لرستان، قزوین، قم، سمنان، اصفهان، تهران و اردبیل رونمایی شد.

در این سامانه اینترنتی که به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی و با محوریت مساجد راه اندازی گردید، نحوه کمک به ساخت مسکن و نحوه تامین کالا‌های اساسی مردم سیل زده، به نمایش در آمده است.

در این سامانه، هر خانه، یک گروه و متولی جهادی پیدا می‌کند و خیران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، کمک‌های مردمی خود را واریز نمایند و در جریان ساخت و بازسازی منازل مردم سیل زده قرار بگیرند.

در واقع سامانه اینترنتی "عمران اجتماعی" این امکان را برای خیران مهیا می‌سازد تا پیشرفت خانه‌ای که برای ساخت و بازسازی اش کمک مادی نموده اند را مشاهده نمایند.

تا کنون نزدیک به ۶۰۰۰ منزل مسکونی در این سامانه ثبت شده است که عامه مردم می‌توانند با ورود به این سایت، کمک‌های خود را به طور مستقیم به حساب شخصی سرپرست خانوار واریز نمایند.

طراحی این سامانه در کشور بی نظیر است چرا که می‌تواند با حذف واسطه‌ها پول را مستقیما به مردم سیل زده برساند و با این روش احتمال سوء استفاده برخی سلبریتی‌ها بسیار کاهش می‌یابد.

هموطنان محترم می‌توانند با مراجعه به "سامانه عمران اجتماعی" به آدرس اینترنتی omranejtemaei.ir در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار