کد خبر: 963951
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
وزارت نفت مصوبه سراسری خود را پس گرفت و اعلام کرد استفاده از کارت سوخت شخصی در تاریخ ۲۰مردادماه فقط در کلانشهر‌های تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا خواهد شد. این در حالی است که مصوبه قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای سراسری این برنامه در تاریخ ۲۰ مردادماه حکایت داشت.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، در‌حالی که در اطلاعیه خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده بود، «عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ ۲۰ مرداد سال جاری صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان‌پذیر خواهد بود»؛ اجرای این برنامه در این تاریخ فقط در چهار شهر کشور انجام می‌شود و بقیه شهر‌ها و روستا‌های کشور طی روز‌های بعد از آن یک به یک مشمول این برنامه می‌شوند.
امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش با اشاره به اینکه اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلانشهر‌های تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می‌شود، افزود: این طرح در مدت زمان کوتاه در دیگر کلانشهر‌ها و کل کشور نیز اجرا می‌شود.
پیگیری‌ها از سامانه ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز این مسئله را تأیید می‌کند که در تاریخ ۲۰ مردادماه، اجرای مصوبه‌ای که قرار بود در این تاریخ سراسری باشد، فقط در چهار کلانشهر مذکور انجام می‌شود و در روز‌ها و شاید هفته‌های بعد از آن، باید منتظر اجرای این مصوبه در دیگر نقاط کشور باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار