کد خبر: 963829
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از فعالیت چهار دفتر تسهیل‌گری برای مطالعه و بررسی مشکلات مناطق محروم و حاشیه‌نشین در تبریز خبر داد و گفت: این دفاتر در ۶ محله پرخطر تبریز در حال بررسی شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی هستند.

علیار راستگو در نشست کمیته فرهنگی، پیشگیری و کمک‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، بر نقش مهم آموزش و اقدامات فرهنگی در کاهش گرایش به موادمخدر تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از نتایج بررسی‌های تخصصی دفاتر تسهیل‌گری، باید در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد تا مشکلات موجود در مناطق حاشیه‌نشین، روز به روز کاهش یابد.

 وی بر توجه ویژه به مدارس مناطق محروم در ارتباط با خطرات ناشی از گرایش به موادمخدر تاکید کرد و گفت: یک کمیته تخصصی با هماهنگی شورای مبارزه با موادمخدر استان برای نظارت بر فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها و سایر اصناف نزدیک به مدارس، تشکیل و نتیجه آن در جلسات آتی این شورا ارائه شود.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: دستگاه‌های نظارتی نیز با اصناف متخلف، متناسب با قوانین موجود برخورد کنند و هیچ‌گونه مماشاتی در بحث مبارزه با توزیع و مصرف موادمخدر به‌خصوص در نزدیکی مدارس نداشته باشند.
 
راستگو تصریح کرد: همه ما شرعاً و قانوناً نسبت به نسل‌های آینده مسوولیم و باید نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به خطرات مصرف موادمخدر اقدام کنیم.
 
در این نشست از دستگاه‌های برتر در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و کاهش مصرف موادمخدر تجلیل به‌عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر