کد خبر: 963447
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
زن سالخورده‌ای که تعدادی ظروف نقره را برای فروش در فضای مجازی آگهی داده‌بود در دام سارق گرفتار شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل زن سالخورده‌ای به اداره پلیس رفت و از مرد جوانی به اتهام سرقت تعداد ظروف نقره‌ای شکایت کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: من زن تنهایی هستم و وضع مالی خوبی دارم. چند روز قبل تصمیم گرفتم مقداری از ظروف نقره‌ای که در خانه دارم، بفروشم به همین سبب عکس‌های ظروف را داخل سایت دیوار گذاشتم تا مشتری پیدا کنم. آن روز افراد زیادی برای خرید با من تماس گرفتند، اما با هیچ کدام از آن‌ها به توافق نرسیدم تا اینکه مردی با من تماس گرفت و مدعی شد در کار خرید و فروش لوازم عتیقه است. من توافق کردم که ظروف نقره را به صورت وزنی به او بفروشم و قرار شد امروز او به خانه‌ام بیاید و ظروف نقره را از من بخرد. ساعتی قبل زنگ در خانه‌ام را زد و از من خواست ظروف نقره را داخل کیسه‌ای بگذارم و برای وزن کردن همراه او به مغازه دوستش بروم تا پس از وزن کردن ظروف پول مرا پرداخت کند. من تمامی ظروف را که حدود ۲۰‌میلیون تومان ارزش داشت داخل کیسه گذاشتم و سوار خودروی او شدم و به مغازه دوستش رفتیم که بسته بود. مرد جوان مدعی شد که برای وزن کردن ظروف به مغازه یکی دیگر از دوستانش می‌رود که در میانه راه خودرواش را نگه داشت و با تهدید چاقو مرا از داخل خودرواش به پایین پرت کرد و خودش همراه ظروف نقره‌ام به سرعت از محل گریخت.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام با توجه به مدارک و سرنخ‌هایی که در اختیار داشتند سارق را شناسایی و دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با شاکی روبه‌رو شد به سرقت ظروف نقره‌ای اعتراف کرد.
وی گفت: من دوره گردم و با خودروی وانتم ضایعات خریداری می‌کنم و گاهی هم از طریق آگهی‌های فضای مجازی ضایعات و لوازم دست دوم می‌خرم. یک روز قبل از حادثه داخل سایت دیوار متوجه شدم زنی مقدار زیادی ظروف نقره برای فروش در سایت دیوار آگهی داده است. پس از این با او تماس گرفتم و سر قیمت با هم به توافق رسیدم. روز حادثه شاکی را همراه ظروف نقره‌اش سوار خودروام کردم تا با هم به مغازه یکی از دوستانم برویم و ظروف نقره را وزن کنیم. وقتی آنجا رسیدیم مغازه‌اش بسته بود که تصمیم گرفتم به مغازه دیگری بروم، اما در میانه راه وسوسه شدم ظروف نقره را سرقت کردم.
تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار