کد خبر: 963446
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
سارق جوان که قصد داشت از مسیر کانال کولر به خانه‌ای در شهرک غرب دستبرد بزند در مسیر گیر کرد و با فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری‌۱۳۴ شهرک‌قدس در توضیح خبر گفت: ظهر روز دوشنبه ساکنان ساختمان مسکونی در یکی از محله‌های شهرک‌غرب با شنیدن فریاد‌های مردی ناشناس از داخل کانال کولر پلیس و امدادگران را با خبر کردند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۴‌شهرک‌قدس در محل حاضر شدند. آن‌ها بعد از بررسی‌های اولیه خود را به پشت‌بام رساندند و پس از جست‌وجو متوجه شدند صدا از داخل کانال کولر آخرین طبقه ساختمان به گوش می‌رسد. مأموران پلیس سپس برای نجات مرد گرفتار، آتش‌نشانان را با خبر کردند. لحظاتی بعد تیمی از آتش‌نشانی در محل حاضر و بعد از ایمن کردن محل، موفق شدند مرد جوان را از کانال خارج کنند.
مرد جوان گفت که سارق است. او توضیح داد: از قبل ساختمان مسکونی را تحت نظر داشتم و فهمیدم که ساکنان در خانه نیستند بنابراین تصمیم گرفتم تا از محل سرقت کنم. در اولین قدم به دنبال پیدا کردن راهی بودم تا بدون دردسر وارد خانه شوم. ابتدا از مسیر دیوار خانه همسایه خودم را به پشت بام رساندم. بعد از بررسی‌های اولیه فهمیدم که مسیر کانال کولر خانه‌ای که قصد سرقت از آن را دارم باز است و اصلاً کولری در محل نصب نشده است. از آنجا که لاغر بودم وارد کانال شدم و به سمت دریچه آن که به اتاق‌ها راه داشت حرکت کردم. مسافت کوتاهی را رفته بودم که متوجه شدم در مسیر گیر کرده‌ام و نه راه پس و نه راه پیش دارم. از طرفی هوا هم خیلی گرم بود و برای نفس کشیدن به سختی افتادم. وقتی دیدم تلاشم نتیجه نمی‌دهد، ترسیدم که جانم به خطر بیفتد برای همین شروع به داد و فریاد کردم که خوشبختانه همسایه‌ها پلیس و امدادگران را خبر کردند و من را نجات دادند. سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری‌۱۳۴ شهرک قدس گفت: متهم ۳۷‌ساله به مصرف مواد‌مخدر اعتیاد دارد و تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر او در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار