کد خبر: 963425
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
‌ملت ایران همه آزمون‌ها را به عمل آورده چه تحریم اقتصادی و چه در فشار‌های سیاسی، عملیات روانی و چه ارعاب برای عملیات نظامی که در چند ماهه اخیر دشمن همه این فشار‌ها را توأم بر ملت ایران وارد کرد، اما جهان نتیجه این اعمال فشار‌ها را دید و متوجه شد که ایران فوق‌العاده قدرتمند است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه روز گذشته در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در واکنش به ادعا‌های ترامپ و وزیر امور خارجه‌اش گفت: رسماً اعلام می‌کنیم که هیچ پهپادی از ایران اسلامی ساقط نشده است؛ اگر دشمنان ادعایی دارند، مستندات خود را ارائه دهند. موضوعی که وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم در حاشیه جلسه هیئت دولت بر آن تأکید کرد و گفت: ما لاشه پهپادی را که ساقط کردیم نشان دادیم و اگر کسی هم مدعی است پهپاد ما را ساقط کرده آن را نشان دهد. هیچ پهپادی از جمهوری اسلامی ایران ساقط نشده است.
به گزارش فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر دیروز در بازدید از پروژه احداث آزادراه خرم‌آباد-اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسماً اعلام می‌کنم که هیچ پهپادی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط نشده است. وی خاطرنشان کرد: پهپاد ما سه ساعت و ۴۰ دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام داده است. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پهپاد از مجموع شناور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تصاویری را ارسال کرده است، افزود: همچنان‌که بخشی از این تصاویر را برای مردم ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.
سرلشکر سلامی بیان داشت: اگر دشمنان ما ادعایی از سرنگونی پهپاد‌های ایرانی دارند مستنداتی را ارائه دهند. وی با تأکید بر اینکه امروز در جهان هیچ کس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد، اظهار داشت: فیلم اصابت و قطعات پهپاد ایرانی را نشان دهند و ادعای خود را اثبات کنند چرا که تنها با حرف هیچ کس ادعای آن‌ها را نمی‌پذیرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: من اینجا قاطعانه می‌گویم که این یک دروغ بزرگ است و آن را نیز اثبات کردیم، ما هر عملی را که انجام دادیم آن را اثبات کردیم، دشمنان نیز ادعای خود را ثابت کنند.

از آرایش جنگی دشمن نمی‌ترسیم
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی همچنین عصر دیروز در جمع خبرنگاران در پیامی به دشمنان نظام و انقلاب اظهار داشت: ما به ساختن خود و ایران اسلامی ادامه می‌دهیم و هر چقدر دشمنان فشار را بیشتر کنند اراده‌مان برای قوی شدن مستحکم‌تر می‌شود.
وی افزود: ما تجربه کرده ایم که در فشار بهتر رشد می‌کنیم و پیشرفت‌هایی بسیاری در سطح کشور به دست آورده‌ایم که این پیشرفت‌ها ابعاد جهانی دارند به این معنی که در مقیاس‌های جهانی قابل تعریف و توصیف هستند. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیشرفت‌های ملت ایران همه ناشی از حس جهادی است که در دوران تحریم در جوانان، ملت و مجموع نظام ایجاد شده است، به دشمنان می‌گوییم فرقی برای‌مان نمی‌کند تحریم را ادامه بدهند یا بردارند، تا امروز از تحریم بهره‌های فوق‌العاده‌ای برده‌ایم بنابراین آن‌ها باید بدانند وقتی ایران را تحریم می‌کنند ملت ما پیشرفت می‌کنند، به استعداد‌های درونی و خداوند تکیه می‌کنیم لذا دشمن بداند اسرار موفقیت را به دست آورده‌ایم.
وی با بیان اینکه موفقیت نیازمند راه، اعتماد به نفس، اراده و تلاش‌های ذهنی وسیع است، بیان کرد: خوشبختانه همه این لوازم امروز در جامعه ما فراهم است و همه چیز برای جهش‌های بزرگ مهیاست و این جهش‌های بزرگ صورت خواهد گرفت و دشمنان ما آن را در ماه‌ها و سال‌های آینده خواهند شنید.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان می‌توانند از فضا مدام کشور‌مان را رصد کنند و ببینند روی زمین چه واقعیت‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است، گفت: امروز ابزار‌های ارزیابی، اندازه‌گیری و عکسبرداری روی زمین از طریق فضا ممکن شده و دشمنان می‌توانند هرروز پیشرفت‌های ملت ایران را ببینند و ببینند که تحریم‌ها چیزی جز پیشرفت برای ملت ایران به دنبال نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه دشمن همه ابزار‌های فشار علیه ایران را تست کرده است، تصریح کرد: ملت ایران همه آزمون‌ها را به عمل آورده چه تحریم اقتصادی و چه در فشار‌های سیاسی، عملیات روانی و چه ارعاب برای عملیات نظامی که چند ماهه اخیر دشمن همه این فشار‌ها را توأم بر ملت ایران وارد کرد، اما جهان نتیجه این اعمال فشار‌ها را دید و متوجه شد که ایران فوق‌العاده قدرتمند است و نه فقط صاحب قدرت بلکه صاحب اراده برای به کار‌گیری قدرت هم شده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از اعمال قدرت خود برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود هیچ وقت کوتاه نمی‌آیند، گفت: برای پیشرفت اراده قاطع و هدف داریم و از آرایش جنگی دشمنانش در هیچ صحنه‌ای نمی‌ترسیم و حرف‌های‌مان متکی بر عمل است. وی با بیان اینکه اول عمل می‌کنیم بعد حرف می‌زنیم، خاطرنشان کرد: امروز در اینجا بر سکوی عمل نشستیم و داریم حرف می‌زنیم. ظرف هفته‌ها و ماه‌های گذشته جهان اقتدار نوین ملت ایران را لمس کرد؛ دشمنان این لمس اقتدار را بهتر تجربه کرده‌اند و دیدند چه واقعیت‌‎هایی در ایران وجود دارد که در شرایط لازم چگونه این واقعیت‌ها به عمل تبدیل می‌شود.

بازدید فرمانده کل سپاه از سیل‌زده‌ها
فرمانده کل سپاه همچنین روز گذشته با حضور در شهرستان پلدختر و روستای سیل‌زده مورانی از ساخت ۱۴ واحد مسکونی در این روستا توسط سپاه سید الشهدای تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان بازسازی این مناطق قرار گرفت. سلامی سپس از مناطق سیل‌زده خیابان ۷ تیر، میدان بسیج و کوی سازمانی نیز بازدید کرد، بازدید از دیگر روستا‌های سیل‌زده این شهرستان و کلنگ‌زنی جاده جدید خرم‌آباد ــ پلدختر نیز از دیگر برنامه‌های فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان لرستان است.

تحسین جنتی از اقتدار دفاعی کشور
همین اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که دبیر شورای نگهبان را به تحسین از حافظان امنیت کشور واداشت.
آیت‌الله احمد جنتی صبح دیروز در جلسه این شورا با اشاره به ساقط کردن پهپاد جاسوسی امریکا و توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اوضاع فعلی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ عزت و قدرت در منطقه غرب آسیا سرآمد است و این اتفاقات اخیر نشان داد دشمنان چقدر در رویارویی با ایران ناتوان هستند. وی افزود: خداوند متعال اراده کرده که پس از خباثت و شرارت امریکا در تروریست نامیدن سپاه، روزبه‌روز به آبروی این نهاد انقلابی افزوده شود. جنتی تأکید کرد: امروز سپاه، خاری بر چشمان دشمنان شده است و با وقایع اخیر، امریکا، اسرائیل، عربستان و دیگر دشمنان ملت ایران فهمیدند پاسخ ایران به هرگونه زورگویی آنها، قاطع، سریع و پشیمان‌کننده خواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
2
خدا قوت.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
2
طبق آیه و نص صریح قرآن حتی یک لحظه نباید از دشمن غافل شویم. و خود را با قویترین سلاح روز مجهز کنیم.
دشمن رذیلانه و ناجوانمردانه آسیب میزند.
داشتن سلاح و مهمات وتجهیزات مدرن دشمن را زمین گیر میکند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار