کد خبر: 963221
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
فرزندان کم توان ذهنی - اوتیسم – سندروم داون جزو پاک‌ترین و مهربانترین انسان‌های روی زمین هستند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آن‌ها به قدری مهربانند که بعضا مهربانی خود را اگر نتوانند درست بروز دهند ممکن است کمی عصبانی شوند، ولی برخلاف آنچه تصور بسیاری از آحاد جامعه است ایشان کوچک‌ترین آسیبی به کسی نمی‌رسانند.

اکنون موسسه توانمندسازی امید با مدیریت فردی ورزشی و بسیجی به معنای واقعی کلمه این فرزندان را از طریق ورزش جذب فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی کرده و می‌خواهد با کمک مردم و خود این بچه‌های پاک و معصوم راهی را پیش پای خانواده‌هایی که دارای فرزندانی اینچنین هستند قرار دهد تا هم یک دلگرمی برای این خانواده‌ها باشد و هم افکار عمومی جامعه و متولیان را به این سمت جلب کند که این فرزندان مثل همه مردم نیاز به ورزش دارند و برای آن‌ها به صورت درجه بندی شده مسابقاتی در ایران برگزار کند و تیم‌ها و نفرات برتر را به مسابقات جهانی ویژه ورزشکاران کم توان ذهنی اعزام کند.

عباس باغستنانی را جامعه ورزش جانبازان و معلولین خیلی خوب می‌شناسند. او نه دنبال شعار است و نه دنبال پست و  مقام. سخت‌ترین کار ممکن را هم برعهده گرفته اما باغستانی رشته ایی را انتخاب کرده بی انتها و هر چقدر کار کند بازهم کم است، ولی انگار او عاشق دردسر است. امید است درکار بزرگ همه بصورت جهادی با او همکاری کنند از نماینده وزارت ورزش گرفته تا بسیج و آموزش و پرورش و همه خیرین و مربیان و مدیران باشگاههای ورزشی و قهرمانان و پهلوانان تا قدم بزرگی در جهت توسعه ورزش این عزیزان شکل دهیم.

اما این مقدمه طولانی برای این چند سطر خبری است که در زیر می‌آوریم:

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با موسسه نیکوکاری توانمند سازی امید به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ روز گذشته جلسه‌ای با حضور صمیمی ریاست، حسین پور دبیر و سیدباقری بازرس فدراسیون و باغستانی رئیس موسسه توانمندسازی امید برگزار شد.

در این جلسه مقررشد با همکاری دو مجموعه برای ورزشکاران دارای کم توانی ذهنی، اوتیسم و سندروم داون کلاس‌های آموزشی، سمینار‌ها و همایش‌های علمی انجام شود.

همچنین استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی جامعه هدف و ارائه بسته‌های تشویقی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فعلا این بحث ما نیست. بحث ما توجه به ورزش این طبقه از جامعه است که هر اندازه این نوجوانان و جوانان به سمت ورزش بیایند. انشالله.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار