کد خبر: 963153
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
ظریف:
وزیر خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب‌های ۲ کشور گفت: آمریکایی‌ها دوست نداشتند یک سالگی این ۲ انقلاب را ببینند، اما در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و ۴۰ سال دیگر هم آن‌ها را مایوس خواهیم کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدجواد ظریف وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که در نیکاراگوئه حضور دارد با «گوستاوو پورراس کورتس» رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که اعضای هیات رئیسه مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و نیکاراگوئه حضور داشتند، وزیر امور خارجه با ابلاغ سلام‌های گرم و دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن برشمردن زمینه‌های همکاری ۲ کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

ظریف با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب‌های دو کشور افزود: آمریکایی‌ها دوست نداشتند یک سالگی این ۲ انقلاب را ببینند، اما ۲ کشور در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و چهل سال دیگر هم آن‌ها را مایوس خواهیم کرد.

رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه نیز در این دیدار اظهار داشت: هیچ شکی در اتحاد همه کشور‌هایی که تحت فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا هستند، وجود ندارد.

وی افزود: جبهه مبارزه با استکبار با هجمه رسانه ای، تبلیغاتی و جنگ اقتصادی آمریکا و متحدانش مواجه است که لزوم اتحاد همه ما را ضروری می‌سازد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
چرا حالا که با ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا ، دست برتر را ما داریم شما از موضع ضعف دم از مذاکره می زنی ؟ مگر مقام معظم رهبری نفرمود : این آدم ترامپ را شایسته هیچ گونه پیامی نمی دانم . شما از مذاکره دم می زنید ؟ چرا ذلت می پذیرید ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار