کد خبر: 962386
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان :
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اعلام فراخوان حمایت از طرح های کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان های مردم نهاد گفت : برای اولین بار اعلام این گونه فراخوان ها با تمرکز بر روی شکل دهی محتوا در ویژه برنامه های دهه فجر سال قبل آغاز شد و هم اکنون اداره مشارکتهای فرهنگی و اجتماعی این معاونت فراخوانی با موضوع حمایت از طرح های کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان های مردم نهاد ویژه دهه ولایت را اعلام نموده است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مرضی رشیدی افزود : این فراخوان حول 4 موضوع شامل آموزه‌های قرآنی، برگزاری نمایشگاه کتاب، فرزند‌پروری و تحکیم‌ پیوندخانواده و تبیین موضوعی مفاهیم قربان تا غدیر در قالب‌های ادبی و هنری و      5 شاخص خلاقیت‌هنری، افزایش مشارکت‌مردمی، مخاطب‌محوری، عمق‌بخشی و کیفی‌سازی و افزایش     نشاط‌اجتماعی در قالب‌های متنوع طرح‌ریزی شده است.

وی گفت : هدف مدیریت‌شهری تمرکز بر محتوای فرهنگی و اجتماعی اعیاد مذهبی و ملی است و بر این اساس تمامی مساعدت‌های شهرداری اصفهان مبتنی بر ارائه طرح‌های محتوایی و شاخص خواهد بود .

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهانادامه داد:  کلیه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سمن‌ها می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ 10 مردادماه به اداره مشارکتهای فرهنگی و اجتماعی ارائه دهند تا پس از بررسی محتوا و تطبیق با شاخص های در نظر گرفته شده این اداره مورد حمایت قرار گیرند .

رشیدی توسعه و بسط عدالت و رعایت قانون در مساعدت و حمایت از کانون ها و سازمان های مردم نهاد را از اهداف اصلی این فراخوان اعلام کرد و گفت : با اعلام این گونه فراخوان ها، منابع مالی و حمایت های مدیریت شهری متناسب با نوع محتوای طرح ها و پتانسیل و توان کانون ها و سازمان های مردم نهاد در اختیار این کانون ها قرار خواهد گرفت و به همین جهت می توان گفت عدالت در توزیع منابع و حمایت ها رعایت شده است .

وی در پایان از اعلام فراخوان بعدی در هفته اول مردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد : در این فراخوان از طرح های مناسبتی ویژه ایام ماه محرم و صفر حمایت خواهد شد که جزئیات و محورهای موضوعی آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر