کد خبر: 962337
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
زن نظافتچی که به اتهام سرقت از منازل بازدشت شده مدعی است برای پرداخت بدهی ناچار به سرقت شده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ علی‌آقا کارخانه، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در توضیح پرونده گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت از منازل به کلانتری ۱۲۵‌یوسف‌آباد گزارش شد. در بررسی‌شکایت‌ها مشخص شد که سارق زنی جوان است که برای نظافت وارد خانه‌ها شده و بعد از سرقت متواری شده است. آن‌ها همچنین در بررسی دوربین‌های مداربسته یکی از خانه‌ها متوجه شدند که زن جوان راهی اتاق خواب شده و بعد از جست‌وجو مقدار زیادی طلا و پول را سرقت کرده‌است. یکی از شاکیان گفت بعد از بررسی یکی از سایت‌های معروف با زنی که خودش را نظافتچی معرفی کرده‌بود تماس گرفتم و او به خانه‌ام آمد. بعد از پایان کار دستمزدش را دادم و او خانه را ترک کرد. ساعتی بعد، اما متوجه شدم پول و طلا‌هایی که داخل گاو صندوق داشتم سرقت شده است و به آن زن مشکوک هستم.
مأموران پلیس در جریان تحقیق از شاکیان به ۱۷‌آدرسی که زن جوان در اختیار آن‌ها گذاشته بود مراجعه کردند، اما موفق به بازداشت متهم نشدند. مأموران پلیس همچنین از مدیران چند شرکت خدماتی که متهم با معرفی خودش به عنوان کارکنان آن، اقدام به سرقت کرده بود تحقیق کردند. آن‌ها گفتند زن جوان را به عنوان نظافتچی استخدام کرده بودند، اما او بعد از چند بار مراجعه به خانه‌های مردم دیگر به تماس‌های آن هم جواب نداده است. مدیر یکی از این شرکت‌ها گفت: امروز زن جوان را برای نظافت به یک سالن بردم، اما او گوشی من را هم سرقت کرد و از محل فرار کرد.
در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران عملیات کلانتری سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و بازداشت کردند.
متهم گفت: من صاحب شوهر و فرزند هستم و مدتی قبل به زندان افتادم. برای رهایی از زندان مجبور شدم ۳۰‌میلیون تومان پول قرض کنم تا رضایت شاکیان را جلب کنم. بعد از آزادی، اما باید پول را پس می‌دادم، اما از آنجا که درآمد کافی نداشتم شروع به سرقت در پوشش نظافتچی کردم تا اینکه بازداشت شدم.
تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
اینکه دراسلام گفته شده ضمن درنظرگرفت بیست شرط بایددست دزدقطع بشه بی جهت نبوده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار