کد خبر: 962288
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد پیشنهاد استیضاح دونالد ترامپ را هفته آینده در این مجلس به رای می‌گذارد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «ال گرین» ار اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، با انتقاد از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور از به جریان انداختن طرح استیضاح وی خبر داد.

طرح ال گرین، نماینده دموکرات از ایالت تگزاس برای استیضاح ترامپ پس از توئیت جنجالی وی در مورد گروهی از نمایندگان دموکرات مطرح می‌شود.

این امر به این معنا است که اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان برای اولین بار از زمان به دست گرفتن کنترل این مجلس در ماه ژانویه مجبور به اعلام نظر در مورد پیشنهاد استیضاح دونالد ترامپ خواهند شد.

ال گرین در حالی می‌گوید پیشنهاد استیضاح رئیس جمهوری ایالات متحده را به رأی می‌گذارد که دونالد ترامپ روز یکشنبه در صفحه توئیترش در مورد گروهی از نمایندگان زن رنگین پوست مجلس نمایندگان نوشته بود: «چرا این‌ها بر نمی‌گردند تا جا‌های کاملاً ورشکسته و جرم زده‌ای را درست کنند که خودشان در اصل از آنجا می‌آیند».

ال گرین در واکنش به توئیت دونالد ترامپ گفت: «رئیس جمهوری ایالات متحده یک نژادپرست، متعصب، زن ستیز و همچنین یک دروغگوی نفرت انگیز است».

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان توئیت‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ را دلیل تلاش خود برای سومین رأی گیری در این مجلس در مورد استیضاح او دانست.

ال گرین پیش از این دو بار زمانی که جمهوریخواهان اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان را در اختیار داشتند پیشنهاد استیضاح دونالد ترامپ را ارائه کرده بود.

هر دو پیشنهاد قبلی ال گرین از سوی اکثریت نمایندگان رد شده بود. یکی از آن پیشنهاد‌ها در سال ۲۰۱۷ به دلیل سخنان دونالد ترامپ درباره تظاهرات شارلوتسویل و دیگری در سال ۲۰۱۸ به دلیل اظهار نظر رئیس جمهوری آمریکا در مورد برخی کشور‌های آفریقایی مطرح شده بود.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و دیگر رهبران حزب دموکرات تاکنون با استیضاح دونالد ترامپ مخالفت کرده‌اند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
ترامپ کودن یک جنایتکار جنگی است که با بن سلمان وحکام اماراتی وانگلیسی باید محاکمه شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار