کد خبر: 962076
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در «کارگروه اشتغال استان» مطرح کرد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اکنون نرخ بیکاری استان ۹.۴ درصد است و براساس برنامه ای که در سال جاری تدوین شده، امید می رود این نرخ به ۸.۵ درصد کاهش پیدا کند.

علی رسولیان در جلسه «کارگروه اشتغال استان» که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با ایجاد 706 هزار شغل دیگر در سطح استان، نرخ موجود بیکاری به 8.5 درصد برسد.
وی با تاکید بر اینکه اشتغال حمایتی برای خراسان رضوی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: ما باید بتوانیم برای افراد کم توان شغل ایجاد کنیم، لذا رویکرد بانک ها باید در این خصوص اصلاح شود و ضرورت دارد که دستگاه های متولی نیز به تعهداتشان عمل کنند. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: سهم استان از اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه، 2839 میلیارد تومان است که باید برای جذب آن تلاش شود. وجوه اداره شده هم 95 میلیارد تومان، یارانه تسهیلات 101.5 میلیارد تومان و کمک بلاعوض 110 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام شده است.
رسولیان ادامه داد: برای استان خراسان رضوی 46 هزار و 531 شغل پیش بینی شده است و اگر نتوانیم این تسهیلات را به صورت کامل جذب کنیم، مابقی استان ها از این ظرفیت بهره خواهند گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار