کد خبر: 961837
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
گفت وگوی "جوان آنلاین" با کارشناس والیبال
تیم ملی والیبال ایران پس از متحمل شدن دو شکست مقابل تیم‌های لهستان و برزیل در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها از صعود به نیمه نهایی بازماند و به کار خود پایان داد این در حالی است که شاگردان کولاکوویچ در بازی بامداد امروز برابر برزیل می‌توانستند با کمی خود باوری و زیرکی نتیجه را به سود خود به پایان برسانند و در مرحله نیمه نهایی به مصاف امریکا بروند.
سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری: بهنام محمودی کارشناس والیبال در گفتگو با "جوان آنلاین" درباره عملکرد ایران مقابل برزیل گفت: تیم ملی ایران بی شک یکی از بهترین بازی هایش را در این دوره برابر برزیل انجام داد. بازیکنان ما چه جوان و چه با تجربه به قدری خوب بودند که در برخی صحنه‌ها برزیلی‌ها کلاً تمرکزشان را از دست داده بودند و ترس در صورت شان نمایان بود.
بهنام محمودی : برای المپیک باید بازیکنان جدیدی به تیم ملی تزریق شود
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم فقط برد لازم داشتند این پیش بینی می‌شد که بازی زیبایی را شاهد باشیم. در شبی که عالی بودیم و در دفاع و حمله کم اشتباه و جنگنده ظاهر شدیم، باختیم واین واقعا حیف بود. با توجه به نتایجی که ملی پوشان در مرحله مقدماتی مسابقات کسب کرده بودند، مستحق حضور در جمع چهار تیم بودند البته ما اگر بازی برابر لهستان را می‌بردیم خیلی راخت‌تر با برزیل بازی می‌کردیم و راحت‌تر نتیجه می‌گرفتیم.
محمودی با اشاره به اینکه بازیکنان ما بسیار جسورانه بازی کردند خاطر نشان کرد: بازیکنان ایران جسور بودند و در حالی که می‌توانستیم ببریم، برزیل شانسی برد. در واقع حق ایران بود که برنده بازی باشد، اما متأسفانه چنین اتفاق‌هایی در ورزش می‌افتد که یک تیم علی رغم شایستگی حذف می‌شود و جذابیت آن هم به این اتفاقات است. برزیل تیمی با تجربه است، اما این تیم را هیچ وقت تا این اندازه خوار و ذلیل ندیده بودیم. بازیکنانی که سال‌ها در عرصه‌های بزرگ بازی می‌کردند شب گذشته برابر ایران پر اشتباه بودند.
این پیشکسوت والیبال در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ما کلا در این دوره بازی‌های بسیارخوبی از خود نشان دادند. برابر برزیل کاری کردند که آن‌ها کلاً تمرکزشان را از دست دادند. هر چند صعود نکردیم، اما چیزی از ارزش‌هایمان کم نمی‌شود و باید از این تجربه برای مسابقات آینده استفاده کنیم.
وی درباره عملکرد جوانان در این دوره از رقابت‌ها گفت: استفاده از ترکیب اصلی و جوان نشان داد که می‌تواند در لحظاتی به سود ما باشد. در این دوره بیشترین فشار روی غفور بود، چون بازیکن جایگزینی برای او نداشتیم. به نظرم این تیم نیازمند چند بازیکن جدید و با تجربه برای مسابقات مقدماتی المپیک است. قطعاً آینده از آن این جوانان است و در آینده استفاده بیشتری از آنان خواهد شد. امیدواریم که تیم ملی ایران به المپیک صعود کند و در آن مسابقات ما حتماً از جوانان استفاده بیشتری خواهیم داشت.
محمودی در مورد عملکرد ایگور کولاکوویچ اظهار کرد: این سرمربی با تیم همراهش بد کار نکرد و به تیم انگیزه داد. فکر می‌کنم باید نیروی فکری به عنوان مشاور استفاده کنند تا مشکلات تیم را بهتر بررسی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار