کد خبر: 961468
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
«کلینتون» با اشاره به خروج آمریکا از برجام:
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در توییتی تصریح کرد که با خروج دولت ترامپ از توافق هسته‌ای، ایران می‌تواند هرکاری که خواست انجام دهد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین:‌ هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، در توییتی نوشت: از زمانی که دولت دونالد ترامپ تهدید کرد که از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود و تحریم‌های بیشتری اعمال می‌کند، مشخص بود که ما اهرم فشارمان را از دست خواهیم داد و ایران می‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. مطابق با آنچه که انتظار می‌رفت، ایران پایش را فراتر از محدودیت غنی‌سازی توافق هسته‌ای گذاشته است.

وی در توییت دیگری گفت: با خروج از توافق هسته‌ای، دولت آمریکا ائتلاف بین‌المللی که در مهار کردن ایران متحد بود را از بین برد و حال ایران بار دیگر در حال افزایش توانایی‌های هسته‌ای خود است.

کلینتون همچنین افزود: همانطور که پس از انعقاد برجام گفتم، این توافق بی‌نقض نبود، اما وظیفه اساسی‌اش در مسدود کردن تمامی راه‌های ایران برای دستیابی به "سلاح هسته‌ای" بود را محقق می‌کرد.

وی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های خصمانه ترامپ نوشت: دیپلماسی، کمال‌گرایی نیست. دیپلماسی، ایجاد تعادل در خطرات است. تا بدین جای کار، این دولت آگاهانه راه خطرناکی را در پیش گرفته که به آینده خطرناک‌تری منتهی می‌شود، اما دیپلماسی تنها راهی است که این دولت می‌تواند با آن از چاهی که خودش حفره کرده، خارج شود.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
1
1
بی وجدان تر از سیاست امریکا نیست . کلینتون با جنگ زرگری میخواهد جهره خوب خود را نمایش دهد و قطعا مورد تحسین جناب ظریف و دارو دسته خواهد بود ولی دست های دموکرات و جمهوری خواهان امریکا با اروبا در دست یکدیگر برای فروباشی اقتصاد مملکت و کل ماجرا میباشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار