کد خبر: 961412
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
دختر جوان پس از آشنایی تلگرامی با مردی که فکر می‌کرد فرد رؤیاهایش است، خود را به او رساند، اما متوجه شد وی صاحب همسر و فرزند است. این دختر که نازنین نام دارد برای فرار از رسوایی که در آن گرفتار شده‌بود، اقدام به خودزنی کرد و با طرح یک سناریوی دروغین آدم‌ربایی به خانه بازگشت.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، دختران زیادی هر روزه در شبکه‌های اجتماعی به بهانه ازدواج در دام افراد شیاد گرفتار می‌شوند که پس از آن برای شکایت به پلیس مراجعه می‌کنند. یکی از پرونده‌هایی که به تاز‌گی در اداره پلیس مطرح شد، گم شدن ناگهانی دختر جوانی بود که در شبکه‌اجتماعی تلگرام فریب مرد میانسالی را به بهانه ازدواج خورده‌بود که در نهایت مجبور شد برای فرار از رسوایی اقدام به خودزنی کند. رسیدگی به این پرونده با شکایت مردی درباره گم شدن ناگهانی دختر جوانش از سوی مأموران آغاز شد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: دخترم نازنین دانشجو است. امروز صبح برای پیگیری نمرات آخر ترمش به دانشگاه رفت و دیگر به خانه برنگشت. تا شب منتظر او بودیم، اما خبری از او نشد که نگرانش شدیم و به اداره پلیس آمدیم تا کمک کنید دخترمان را پیدا کنیم.
پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس تهران به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند.
مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن دختر گم شده آغاز کردند تا اینکه سه‌روز بعد از حادثه دریافتند نازنین در حالی که به شدت مجروح شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته به خانه‌شان برگشته‌است.
بدین ترتیب مأموران از وی تحقیق کردند. نازنین در ادعایی گفت: مدتی قبل عضو گروه تلگرامی شدم که تعدادی از همکلاسی‌ها و دانشجویان دیگر عضو بودند. در آن گروه با مرد جوانی به نام سیامک آشنا شدم که به گفته خودش مهندس بود. ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت تا اینکه به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد. او با چرب‌زبانی مرا فریب داد و من هم عاشق او شدم. چند باری یکدیگر را ملاقات کرده بودیم تا اینکه روز حادثه وقتی فهمید قصد دارم به دانشگاه بروم و از آنجا برای خرید به بازار بروم پیشنهاد داد مرا همراهی کند. او مرا سوار خودروی پژو‌۲۰۶ خود کرد و به زور به خانه باغی در حوالی تهران برد و آنجا زندانی کرد. سیامک سه‌روز مرا شکنجه داد به طوریکه همه بدنم کبود شد و حتی یکی از پاهایم را با چاقو به شدت زخمی کرد. روز سوم او در خواب بود که از فرصت استفاده کردم و کلید خانه باغ را به آرامی برداشتم و در را باز و فرار کردم.
بدین ترتیب مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سیامک آغاز کردند و در نهایت چند روز بعد موفق شدند وی را دستگیر کنند.
سیامک پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: من و نازنین، یکدیگر را دوست داشتیم و قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما خانواده او مخالف ازدواج ما بودند. به همین سبب نازنین از خانه‌شان فرار کرد و به خانه من آمد. سه‌روز در خانه من بود که پشیمان شد و تصمیم گرفت به خانه‌شان برگردد که برای فریب پدر و مادرش و مأموران اقدام به خودزنی کرد و تمامی بدنش را زخمی کرد تا با طرح ادعای دروغین آدم‌ربایی خانواده‌اش را فریب دهد.
در حالی که تحقیقات از متهم ادامه داشت پزشکی قانونی اعلام کرد که آثار ضرب و جرح روی بدن نازنین و زخم عمیق روی پایش دگر زنی نیست و خود زنی است. بنابراین مأموران برای روشن شدن موضوع دوباره از نازنین تحقیق کردند. وی این بار گفت: پس از آشنایی با سیامک درتلگرام تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم، اما وقتی موضوع را با خانواده‌ام درمیان گذاشتم، آن‌ها مخالفت کردند. خیلی تلاش کردم آن‌ها را راضی کنم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه تصمیم به فرار از خانه گرفتم. وقتی سیامک فهمید که قصد فرار دارم، مرا به خانه خودش برد. من همیشه فکر می‌کردم او مرد رؤیا‌های زندگی من است، اما پس از سه‌روز که آنجا بودم، فهمیدم او متأهل است. خیلی پشیمان شده‌بودم و تصمیم گرفتم به خانه‌مان برگردم، اما از پدر و مادرم می‌ترسیدم که نقشه آدم‌ربایی دروغین به ذهنم رسید. به همین سبب خودم را زخمی کردم و طوری نشان دادم که از سوی مرد آدم‌ربا مورد شکنجه قرار گرفته‌ام و می‌خواستم به این شیوه خانواده‌ام را فریب دهم، اما در نهایت دستم پیش مأموران پلیس رو شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار