کد خبر: 961385
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
سرلشکر سلامی در جمه فرماندهان نیروی زمینی:
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در هیچ جنگی در روی زمین شکست نخواهیم خورد، گفت: با گذشت زمان فضای منازعه ما با دشمنان وسعت می‌یابد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در عرصه اقتدار بخشی و صیانت از امنیت و آرامش مردم اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه یک نیروی راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در تمام ابعاد ارتقا یافته و رشد و پیشرفت داشته است.

وی افزود: طراحی نیروی زمینی سپاه برای تکمیل نقشه قدرت واقعی است و این نیرو در همه ابعاد پیشرفت‌های خوبی داشته است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر نقش خلاقیت در برتری میدانی، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی سپاه درعرصه بکارگیری خلاقیت و اندیشه از نیرو‌های زمینی برتر در دنیا است، در همه ابعاد به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رود و این نیرو تجربیات فراوانی را در دوران دفاع مقدس بدست آورده است.

فرمانده کل سپاه با تبیین ابعاد قدرت در نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: به فضل الهی با حضور نیروی زمینی سپاه و سایر نیرو‌های مسلح مدافع انقلاب و کشور، ما در هیچ جنگی در روی زمین شکست نخواهیم خورد.

وی ادامه داد: جوهر اصلی نیروی زمینی سپاه محبت، معنویت، ایمان، غیرت، پاکی، اخلاص، امید و ایمان است و این نیرودر قلب‌های مردم جایگاه رفیعی دارد.

سرلشکر سلامی با قدردانی از همت و مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان شجاع نیروی زمینی سپاه در صیانت از امنیت ایران اسلامی، تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه محکم و مطمئن است و در پیروزی‌ها و افتخارات این سرزمین نام و آوازه این نیروی با صلابت به چشم می‌خورد.

وی در ادامه تاکید کرد: شما رزمندگان نیروی زمینی نقش برجسته و تعیین کننده‌ای در دفاع از انقلاب و ملت ایران داشته اید و با حضور و مشارکت در متن حوادث و نبرد‌های بزرگ نقش آفرینی‌های حماسی و جاودانی برای نگارش در تاریخ اسلام رقم زده اید.

سرلشکر سلامی با اشاره به تحولات اخیر و آنچه در عرصه رویارویی با جبهه دشمن می‌گذرد، تصریح کرد: با گذشت زمان فضای منازعه ما با دشمنانمان وسعت می‌یابد در عین حال تهدیدات از شکل نظامی به عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نیابتی تغییر وضعیت داده اند؛ دشمنی‌ها ثابت مانده، اما رو به تزاید رفته و عمق و ژرف پیدا کرده است و آنچه تقلیل یافته است استراتژی هاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راهبرد‌های دشمن متغیر، گاهی نظامی، گاهی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و گاهی هم ترکیبی هستند، تصریح کرد: امروز دشمن در همه عرصه‌ها فعال و در واقع ما در یک جنگ تمام عیار و همه جانبه با دشمن به سر می‌بریم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرسوده شدن توان دشمن و ناتوانی در جایگزین سازی و تاکید بر ظرفیت‌های ایران اسلامی برای جایگزین کردن قوای جدید گفت: امروز بحمدالله ما قدرت جایگزینی متنوعی داریم و همواره تازه می‌شویم؛ نیروی انسانی مومن و انقلابی به عنوان عنصر اصلی قدرت همچون رود خروشان در سپاه جاری است و اجازه نمی‌دهد هیچگاه کهنگی به سراغ ما بیاید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه میدان جهاد هر وقت مشتعل می‌شود حضور و عطش نیرو‌ها برای جهاد و میل به شهادت بیشتر می‌شود، گفت: هر شهیدی که می‌آید همه شوق شهادت پیدا می‌کنند؛ مانند آنچه در ماجرای شهید محسن حججی به عنوان ماجرایی که بسیار درس آموز بود و بشارت و دستاورد فراوانی داشت، پدیدار شد.

وی افزود: جوانان جامعه ما در هنگام خطر و نیاز انقلاب و کشور از همه چیز خود دست می‌کشند و مجاهد می‌شوند و حتی درخواست حضور در سرزمین‌های دوردست برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ایران را دارند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی همه قدرتش برای غلبه بر دشمن را از ایمان می‌گیرد گفت: اولین عنصر که باید همواره و در همه شرایط تقویت شود ایمان است که از قله‌ها یعنی از دل، کلام، رفتار، محبت، تعبد، پذیرش مخاطرات و حضورفرمانده می‌جوشد.

وی خاطرنشان کرد: گوهر معنا بخش درونی ایمان را باید برای همه شرایط به خصوص در میدان‌های نبرد و مقابله با تهدیدات دشمن تقویت کنیم، زیرا نیروی زمینی در مصاف با دشمنان ابتدا با روح خود و سپس با جوارح و تجهیزات می‌جنگد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در نقطه حداکثری میدان دشمنی با ملت ایران قرار دارند، مقاومت و ایستادگی را رمز جاودانگی، پایداری و بقای انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: مقاومت در این شرایط به معنای ایستادگی در زمان و نه پایداری در یک نقطه است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار