کد خبر: 961195
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
سرويس ايران جوان آنلاين: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از کلنگ‌زنی شهرک نساجی اصفهان در سفر آینده رئیس‌جمهور، به این استان خبرداد.
حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه از مسیر صنعت نساجی می‌توان اقتصاد مقاومتی را آغاز کرد، افزود: این صنعت از گذشته در اصفهان فعال بوده و در خودکفایی و خوداتکایی حرف اول را می‌زند.

وی به وجود برخی واحد‌ها و کارگاه‌های کوچک در صنعت نساجی استان اشاره کرد و بیان کرد: از مدتی پیش جرقه احداث شهرک نساجی در اصفهان زده شد و قرار است به عنوان شهرک تخصصی پوشاک در محلی که دسترسی به آن راحت است، کلنگ‌زنی و احداث شود و زنجیره پوشاک و نساجی با فناوری روز تکمیل شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس افزود: زمین این شهرک در محور آزادگان در محدوده پالایشگاه اصفهان جانمایی شده و قرار است به صورت رایگان در اختیار صنف نساجی استان قرار گیرد.

به گفته حاجی دلیگانی، دست‌اندرکاران این شهرک، مردم و بخش خصوصی هستند و ارتباطی با دولت نخواهد داشت و قرار است شهرک در مسیر ایستگاه مترو و اتوبوسرانی جانمایی شود و پیشنهاد داده‌ایم شهرک نساجی اصفهان در سفر رئیس‌جمهور به استان که به زودی انجام می‌شود، کلنگ‌زنی شود و استانداری نیز این را پذیرفته است. حق اصفهان است که با سابقه درخشان خود در صنعت نساجی و پوشاک جایگاه خود را دوباره در دست گیرد.
وی با اشاره به اینکه با احداث این شهرک ١٢٠ هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: براساس برآورد‌ها سالانه ۵ میلیارد دلار از محل این شهرک تولید پوشاک خواهیم داشت و چشم‌انداز خوبی در بازار منطقه برای آن پیش‌بینی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار