کد خبر: 961044
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
تمرکزم فقط روی تمرینات است
علی مرادی در حالی در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری مجددا برای چهار سال دیگر رئیس این فدراسیون انتخاب شد که در حاشیه آن مدال آور المپیک درباره وضعیت خودش گفت: مصدوم هستم و نمی‌دانم آیا به مسابقات جهانی می‌رسم یا نه؟
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: سهراب مرادی در خصوص مصدومتیش افزود: از ناحیه کتف آسیب دارم، امیدوارم زودتر آسیبم خوب شود و بتوانم به مسابقات جهانی برسم. البته بیش از دو هفته است که در حال درمان هستم و نمی‌دانم که ایا به مسابقات جهانی می‌رسم یا خیر. باید یک دوره درمانی دیگر به آلمان بروم. این موضوع ممکن است بعد جهانی یا قبل جهانی باشد. فعلا هیچ چیزی مشخص نیست.
وی در خصوص برگزاری انتخابات و انتاخب مجدد مرادی خاطر نشان کرد: همه چیز عالی بود و اعضا به نفرات منتخب رای دادند و به شخصه به اقای مرادی تبریک می‌گویم. در کل همیشه سعی ام برا نی است که هیچ وجهی داخل حواشی نشوم و فقط به تمریناتم می‌پردازم.
مرادی در مورد تغییر وزن خود گفت: ببیند من هنوز درگیر مصدومیتم هستم چند ما هپیش که کمرم آسیب دیده بود به آلمان رفت و درمان کردم، اما حالا دچار یک مصدومیت دیگر شده ام. فعلا هیچ چیزی مشخص نیست، اما اگر خوب شدم شاید در مسابقات جهانی ۱۰۲ کیلوگرم وزنه بزنم البته معلوم نیست اگر به آن برسم.
وزنه بردار ۹۶ کیلوگرم درباره رقبایش هم اظهار داشت: غیر از کیانوش رستمی، رقبای چین و بلاروس هستند، مخصوصاً در وزن ۹۶ کیلوگرم رقیب زیاد است حالا هر کس که قوی‌تر و بهتر باشد. امروز یک وزنه بردار چینی رکورد من را شکسته او وزنه بردار خوبی است. به شخصه نگران این موضوع نیستم. باید خودم آماده شوم و به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم. قهرمانی جهان و المپیک آسان به دست نمی‌آید. در این راه رقیب و مصدومیت هست، طلا گرفتن ساده بدست نمی‌آید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار