کد خبر: 960907
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
مهاجم مدنظر تیم فوتبال استقلال سابقه خوبی در تیم‌های قبلی خود داشته است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال الامارات مورد توجه آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال قرار گرفت و دوشنبه هفته جاری در تست‌های پزشکی شرکت خواهد کرد.
این بازیکن متولد سال ۱۹۸۸ در باماکوی کشور مالی است و علاوه بر ملیت زادگاه خودش، گذرنامه فرانسوی نیز دارد. دیاباته در ابتدای مسیر زندگی حرفه‌ای خودش، یکی از استعداد‌های فوتبال آفریقا به شمار می‌رفت که مورد توجه باشگاه‌های معتبر لیگ فرانسه و حتی ایتالیا قرار داشت، اما یک مصدومیت شدید در دوران همکاری با باشگاه بوردو روی مسیر زندگی ورزشی این بازیکن اثرگذار بود.
فصل گذشته پس از تجربه ناموفق در لیگ ترکیه، این بازیکن به الامارات پیوست و با پیراهن شماره ۱۵ در رقابت‌های لیگ دسته دوم ۹ گل برای الامارات به ثمر رساند. دیاباته همچنین در بازی‌های جام حذفی هم ۴ گل برای این تیم به ثمر رساند تا موفق‌ترین مهاجم فصل گذشته الامارات باشد.

سال گذشته، سفر یکباره دیاباته به فرانسه که به گزارش رسانه‌های اماراتی بدون اطلاع باشگاه صورت گرفت، باعث غیبت این بازیکن در دو مسابقه سرنوشت ساز این باشگاه شد. البته دیاباته در بازگشت به امارات اعلام کرد به دلیل بیماری آنفولانزا و ضرورت مراجعه به پزشک شخصی خودش راهی فرانسه شده است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار