کد خبر: 960727
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
ظریف در مصاحبه با نیویورک تایمز:
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره با اینکه هیچ ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارد، تصریح کرد که مشکلی با تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه وی نخواهد داشت.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدجواد ظریف، در مصاحبه‌ای اختصاصی که از طریق ایمیل با نیویورک تایمز انجام داد، با اعلام اینکه برجام بهترین راه‌حل بر سر مسئله هسته‌ای بوده است، گفت: همه طرفین با همه مفاد این توافق موافق نبودند، اما ما این حقیقت را قبول کردیم که نمی‌توانیم در این توافق تمامی اختلافمان را رفع کنیم و تصمیم گرفتیم که آن‌ها را کنار بگذاریم.

وی در بخشی دیگر گفت: ما تا زمانی که دیگر طرفین برجام به تعهداتشان پایبند بمانند، از توافق هسته‌ای پیروی می‌کنیم. حفظ و یا از بین رفتن توافق به توانایی و تمایل تمامی طرفین بستگی دارد. یک توافق چندجانبه نمی‌تواند تنها به صورت یکجانبه اجرا شود.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه وی عنوان کرد: همه می‌دانند که نه من و نه خانواده‌ام هیچ ملکی در خارج از ایران نداریم. من شخصاً در خارج ایران هیچ حساب بانکی ندارم. ایران تمام جان من و تنها تعهدم به ایران است. پس من هیچ مشکل شخصی با تحریم‌های احتمالی ندارم.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
واقعا باید غصه خورد و گریه کرد که رییس امور خارجه ما بعد از 7 سال بیاید بگوید من در خارج از کشور هیج جیزی ندارم ( البته اگر راست باشد ) جناب ظریف بگو طی این مدت برای مردم و مملکت و روابط بین الملل و دوستی با کشور های صنعتی و زیر ساخت های اقتصادی و صنعتی کشور و احیا کارخانه جات مادر و تولید مواد اولیه در داخل کشور جکار کردید؟
بعد از 7 سال میایی در رابطه با زندگی شخصی خودت میگی؟ اینها برای مملکت نان و اب میشود؟ واقعا اینهمه هزینه برای تو و کابینه ات برای مسافرت های مختلف به کشور های مختلف شد جه نتیجه ای داشت؟ اینهمه حقوق و مزایا دریافت کردید جه راندمانی برای مردم و مملکت داشت؟ بیش از 7 سال فقط حرف و حرف تحویل مردم دادید که جی ؟ بابت این حرف ها هم جقدر بول دریافت کردید؟
هرجند این معضل بسیار بزرگ مربوط به یکی از وزیران جناب روحانی است و تخریب های مابقی وزیران دولت بسیار طولانی تر است .
الان جناب ظریف ما و شما کجای کار هستیم؟ شما که ماشاآلاه تندیس گرانقیمت خودت را ساختید و خودتان را قهرمان دانستید. تکلیف مردم و گرانی و بیکاری و طلاق و اعتیاد و ... جیست؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار