کد خبر: 960682
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: چرا ترمینال فرودگاه بین‌المللی تبریز بعداز ۶ سال کلنگ زنی به بهره‌برداری نرسیده است.

محمدحسین فرهنگی  در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: احداث ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز 6 سال پیش آغاز شده هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی اضافه کرد:​ جایگاه ترانزیتی بخصوص در سطح بین‌الملل تبریز توجه ویژه به پروژه‌های فرودگاه تبریز را می‌طلبد و با وجود سطح پروازی در فرودگاه بین‌المللی تبریز عدم بهره‌برداری از ترمینال خارجی این مجموعه علامت‌های سوال فراوانی دارد.

فرهنگی در سطح کشور نیز خواستار نظارت بر کیفیت و سرعت پروژه‌های عمرانی فرودگاهی شد و تاکید کرد: کیفیت پروژه‌ها باید مورد ارزیابی قرار گرفته و با فاز بندی آنها نیز سرعت و تسریع در تحقق آنها را ممکن کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات کمیسیون عمران مجلس در ادوار گذشته گفت: اصلاح شرایط شرکت‌های فرودگاه‌های کشور، بازنگری در مناطق ممنوعه پروازی، مستقل شدن شرکت فرودگاه‌های کشور، اصلاح رویه‌های سرمایه‌گذاری از جمله این اقدامات بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر