کد خبر: 960678
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: این استان از امن‌ترین و پاک‌ترین استان‌های کشور از نظر مسائل امنیتی و اجتماعی است.

عوامل انتخابات و جریان‌های سیاسی برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخابات امسال به دلیل شرایط سیاسی و مواجهه با نظام زورگوی بین‌الملل اهمیت زیادی دارد و همه عوامل انتخابات و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید برای جلب مشارکت مردم تلاش کنند.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور، با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود، افزود: مشارکت مردم ایران در انتخابات‌های مختلف در مقایسه با کشورهای مدعی دموکراسی بسیار بالاست و از اینکه مردم‌سالاری به معنای کامل آن در کشور ما به منصه ظهور رسیده افتخار می‌کنیم.

وی، انتخابات را نشانه احترام به شعور سیاسی مردم دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است و مجریان انتخابات وظیفه دارند با صیانت از آرای مردم و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی از طریق آموزش و قانون‌گرایی این سرمایه را تقویت کنند.

پورمحمدی همچنین به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و گفت: در کنار این ظرفیت‌ها، مسائل و مشکلاتی هم وجود دارد، با این حال استان آذربایجان شرقی از امن‌ترین و پاک‌ترین استان‌های کشور از نظر مسائل امنیتی و اجتماعی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر