کد خبر: 960676
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از استعفای ۸ نفر از مسئولان استان خبر داد.

علیار راستگو اظهار داشت: ۳ هزار و ۱۹۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۷۵۳ شعبه سیار است.

وی با ارائه گزارشی از روند اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی، گفت: این انتخابات در ۱۳ حوزه انتخابیه استان شامل ۲۱ شهرستان و ۲۵ بخش مستقل برگزار می‌شود و در نتیجه آن، ۱۹ نفر به عنوان نمایندگان این استان به مجلس راه می‌یابند.

راستگو،  از استعفای ۸ نفر از مسئولان استان به استناد ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس خبر داد و گفت: ۷ نفر از این افراد عضو شوراهای اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و سالم را راهبرد اصلی این ستاد عنوان کرد و گفت: آذربایجان شرقی در سال گذشته و امسال کم‌چالش‌ترین استان کشور از نظر سیاسی، اجتماعی و مسائل امنیتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم با دستگاه‌های مختلف در خصوص رعایت مفاد قانونی، جلوگیری از ایجاد شائبه و تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بویژه زیرساخت‌های ارتباطی انجام شده و نگرانی خاصی در این زمینه نداریم.

راستگو افزود: تعامل هدفمند با تمام جریان‌های سیاسی نیز در دستور کار عوامل انتخابات در استان است تا شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

در این نشست فرمانداران تبریز، چاراویماق، مراغه و جلفا و بخشداران مهربان و کندوان نیز به بیان برخی از مسائل انتخاباتی از جمله آموزش عوامل و مجریان انتخابات، زیرساخت‌های الکترونیک شعب اخذ رأی، تحرکات انتخاباتی و چالش‌های احتمالی و نحوه تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر