کد خبر: 960536
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
معاون نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با ضعیف نشان دادن موفقیت‌های کشور در برابر نگاه نسل جوان، آن‌ها را ناامید کند در حالی که انهدام پهپاد آمریکایی این فتنه را خنثی کرد.

حجت الاسلام علی نقوی روز سه شنبه در آئین معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: اقتدار ایران در همه حوزه‌ها بر همگان ثابت شده است و اقتدار نظامی و علمی کشور با انهدام پهپاد آمریکایی نمونه بارز این اقتدار به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این اقتدار مرهون تلاش جهادی و استقامت و بردباری ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته است و بی شک تداوم این پایداری ما را به اقتدار بیش از پیش و موفقیت‌های بیشمار می‌رساند.

نقوی، ایمان به خدا و پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی را عامل اصلی مقاومت ملت ایران در برابر استکبار دانست و تصریح کرد: پایداری ملت ایران به الگویی برای تمام انسان‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است و همین موضوع سبب پیروزی جبهه مقاومت بر نیروهای داعشی شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: نگاه توحیدی به ما می‌آموزد که همواره با استقامت در برابر ظلم می‌توان به پیروزی رسید و بی شک پیروزی‌های ملت ایران در برابر دشمنان مصداق این وعده الهی است.

نقوی در ادامه بر تقویت اخلاق و اخلاص در فضاهای دانشگاهی تاکید کرد و گفت: همراهی علم و ایمان در همه حوزه‌ها ضروری است و در فضاهای دانشگاهی می‌تواند منشأ بسیاری از موفقیت‌ها شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر