کد خبر: 960386
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
سه سارق مسلح که قصد داشتند از یک مغازه طلافروشی در تهرانسر سرقت کنند گلوله‌هایشان به شیشه ضدسرقت برخورد کرد و پس از ناکامی در اجرای نقشه‌شان از محل فرار کردند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران در توضیح حادثه گفت: «ساعت ۲۰:۵۰ شامگاه یک‌شنبه نهم تیرماه، مأموران کلانتری‌۱۵۰ تهرانسر از حادثه تیراندازی در خیابان رجایی باخبر شده و راهی محل شدند.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان در جریان سرقت از یک مغازه طلافروشی اقدام به شلیک گلوله کرده‌اند و آثار گلوله روی شیشه‌های مغازه مشاهده شد. در جریان تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سارقان دو مرد نقابدار بودند که یکی از آن‌ها با اسلحه کمری از فاصله نیم متری، چهار گلوله به ویترین مغازه شلیک می‌کند، اما به‌علت استحکام و ضد سرقت بودن شیشه‌ها شلیک وی ناموفق ماند. سارق دیگر وقتی متوجه می‌شود شلیک‌های همدستش بی‌نتیجه است در حالی‌که روی بینی‌اش چسب زده بود و یک عدد ساک دستی نیز در دست داشت چند مشت به نرده‌های نصب شده روی شیشه مغازه می‌زند که این تلاش نیز نتیجه‌ای نداد. وقتی تلاش سارقان در سرقت از مغازه طلافروشی ناکام ماند، آن‌ها تصمیم به فرار می‌گیرند و طبق نقشه در حالیکه یکی از همدستانشان همراه با یک موتور سیکلت ۲۰‌متر جلوتر از مغازه طلافروشی ایستاده بود، خودشان را به او می‌رسانند و بعد از سوار شدن بر موتورسیکلت به سمت آزادگان متواری می‌شوند.» سرهنگ موقوفه‌ای گفت: تحقیقات پلیس برای بازداشت سارقان مسلح در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار