کد خبر: 960352
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
محمد باقر نوبخت:
معاون رییس جمهور و رییس برنامه و بودجه کشور در سفر به قزوین گفت : دو راه ارتباطی مهم قزوین به کلاچای و قزوین به الموت و تنکابن دراستان قزوین در حال اجراست که هردو از نظر ترافیکی جایگاه خاصی دارند.
جوان آنلاین/ محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورکه برای باردوم درسال جاری به استان قزوین سفرکرده بود، روزجمعه در بازدید ازبوستان ملی باراجین وپروژه سافاری پارک درباره متوقف شدن جاده ارتباطی قزوین به کلاچای و قزوین به تنکابن اظهارداشت: پروژه قزوین به رحیم آباد وکلاچای و قزوین به الموت و تنکابن که دراستان شما درحال اجراست که هردوازنظر ترافیکی جایگاه خاصی دارند، چون مسیر قزوین به گیلان بسیار پرتردد است لذا ما در کناراتوبان قزوین به رشت، شبکه ریلی راه آهن قزوین به رشت را نیزافتتاح کردیم تا مسیر‌های دسترسی بیشترباشد البته دراین میان حدود هشت کیلومترازاتوبان قزوین به رشت درمحدوده رودبار به منجیل باقیمانده که با گرفتن دو پیمانکار آن را آغاز کرده‌ایم تا کار تکمیل شود و امیدواریم درسال آینده افتتاح شود.
 
برای رفع مشکل بزودی از پروژه جاده قزوین به کلاچای بازدید خواهم کرد
به هرحال ترافیک استان‌های شمالی بالاست و دو جاده دیگر رحیم آباد به کلاچای برای ارتباط گیلان و قزوین و الموت به تنکابن برای اتصال مازندران و قزوین دردست ساخت است که به دلیل مسائل زیست محیطی مدتی است که پروژه رحیم آباد به کلاچای متوقف شده و برای بررسی موضوع بزودی به همراه رئیس سازمان محیط زیست کشورازاین جاده بازدید خواهیم داشت تا ازنزدیک وضعیت را ببینیم وتصمیم گیری شود

برای راه آهن قزوین به تهران اعتباری اختصاص خواهید داد؟

هرچند اعتبارات کشورمحدود وکم است، ولی تلاش می‌کنیم کام مردم را با افتتاح طرح‌های عمرانی مهم شیرین کنیم و دراین راستا تکمیل طرح‌های نیمه تمام دراولویت است.

دو خطه شدن راه آهن قزوین به تهران از دیگر برنامه‌هایی است که دراولویت ما قرار دارد و امسال با اختصاص ۱۱۲ میلیارد تومان این کاربه پایان می‌رسد.

با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای جاده تهران به چالوس این مسیر بیش از ۶۰ کیلومتر کاهش می‌یابد و ازنظر زمانی یک ساعت و ۴۵ دقیقه زودتراین مسیرطی می‌شود.

با تلاش مضاعف می‌توانیم مقابل آمریکا بایستیم

مقابله با آمریکا با پشت میزنشستن ممکن نمی‌شود وتن‌ها با ایستادگی وتلاش مضاعف می‌توانیم مقابل آن‌ها بایستیم، ولی باید تدبیر کنیم.

با داشتن یک رهبر بزرگوارو دور اندیش و رئیس جمهور مردمی باید بتوانیم از تنگنا‌ها عبورکنیم و برنامه‌ای بنویسیم تا کمترین وابستگی را داشته باشد و هزینه‌های خود را اولویت بندی کنیم.

ما دربحث افزایش حقوق‌ها هرجورکه نمایندگان صلاح بدانند رفتارخواهیم کرد

نوبخت در باره افزایش حقوق کارمندان و بازنسشته‌ها تصریح کرد: مهمترین اولویت ما ابتدا پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان است که تلاش می‌کنیم درهیچ شرایطی پرداخت کارمندان عقب نیفتد.
 
برای رفع مشکل بزودی از پروژه جاده قزوین به کلاچای بازدید خواهم کرد

وی افزود: درخصوص افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت که ازابتدای فروردین عملیاتی شده نمایندگان افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به طور یکسان برای همه و درکنارآن افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی را پیش بینی کردند که ما ۲۰ درصد برای همه را پیشنهاد دادیم البته با آنچه برخی نمایندگان می‌خواستند کمی تفاوت دارد، ولی قانونی است و دیوان محاسبات آن را تأیید کرده که درنهایت ما به نظرمجلس احترام می‌گذاریم وهر جور که صلاح بدانند رفتارمی‌کنیم.

به کارمندان و بازنشستگان می‌گوییم که هیچ التهابی در پرداخت حقوق آن‌ها نداریم و همه حقوق کارمندان و افزایش آن را امسال پرداخت می‌کنیم و تا پایان سال التهاب حقوق نداریم.

برای اجرای طرح‌های توسعه محوردربوستان ملی باراجین کمک خواهیم کرد

نوبخت در ادامه در خصوص بازدید ازبوستان ملی با راجین و حمایت از این مجموعه گفت:: نگرش به این مجموعه کم نظیردرکشورازنگاه توسعه راهبردی است و ازآنجا که سازمان برنامه و بودجه وظیفه رصد توسعه کشوررا برعهده دارد درحمایت ازاین طرح‌ها جدی است و امروز دیگرتوسعه به معنای توجه صرف به زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت جاده و پل وراه آهن نیست.

وی گفت:: هرچند تأمین زیرساخت‌ها مهم است، اما نباید این کار به قیمت تخریب طبیعت باشد بلکه هم گرایی و همزیستی مسالمت آمیز بین توسعه زیرساخت و طبیعت ضروری است.

معاون رییس جمهوردرخصوص ظرفیت‌های بوستان باراجین قزوین بیان داشت: اکثر کسانی که وارد مجموعه باراجین می‌شوند ازنشاط و شادابی قابل توجهی برخوردار می‌شوند لذا توجه به این مجموعه برای تکمیل شدن را حرکتی درمسیرمأموریت سازمان برنامه و بودجه می‌دانیم وازآن حمایت می‌کنیم
 
برای رفع مشکل بزودی از پروژه جاده قزوین به کلاچای بازدید خواهم کرد 
استعداد‌های موجود دراستان، مدیران آماده و پای و شخصیتی، چون آقای نوری که این مجموعه را اداره می‌کند و شناخت بالایی ازطبیعت و گونه‌های جانوری آن دارد می‌تواند موجب موفقیت درکار‌ها شود وما هم درسازمان برنامه و بودجه برای اجرای طرح‌های توسعه و شکوفایی استعداد‌های طبیعی و منابع انسانی و مالی طرح‌ها دربوستان ملی باراجین کمک خواهیم کرد.

بعد ازاین بازدید یک جلسه‌ای با استانداروشهردارخواهیم داشت ومعاون خود حاجی محمدی را برای این کارتعیین می‌کنیم تا پیگیر موضوع باشند وآنچه نیازتکمیلی باشد برطرف می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر