کد خبر: 960291
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با دو هفته تاخیر نسبت به زمان پیش‎بینی شده اولیه آغاز می‎شود. پیش از این قرار بود ملی پوشان تنیس روی میز از چهارم تیرماه وارد اردوی آماده سازی شوند تا تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پیگیری کنند، اما به دلیل همزمانی اردوی پیش بینی شده با پیگیری تمرینات دیگر پینگ پنگ بازان در مجموعه ورزشی شیرودی و آکادمی تنیس روی میز، این اردو به تأخیر افتاد. این روز‌ها تیم‌های بانوان در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیر تمریناتشان هستند. در آکادمی بین المللی تنیس روی میز هم اردوی مشترک پینگ پنگ بازان ایران با بازیکنان عمانی پیگیری می‌شود
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری: جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره اردوی ملی پوشان گفت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با دو هفته تاخیر نسبت به زمان پیش‎بینی شده اولیه آغاز می‎شود. البته پیش از این قرار بود که این اردو از ۴ تیرماه آغاز شود که نشد. با تصمیم کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز،مجبور شدیم اردوی این تیم با دو هفته تأخیر نسبت به زمان پیش بینی شده اولیه از ۱۸ تیرماه آغاز کنیم.
وی افزود: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران پیش از اعزام به محل برگزاری این رقابت‌ها در هشت مرحله اردوی آماده سازی شرکت می‌کند. برنامه‌های تمرینی تیم ملی تنیس روی میز تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی که در قالب اردوی داخلی یا حضور در میادین بین المللی پیگیری می‌شود، طبق برنامه قرار است چند اردوی داخلی و خارجی که مجموعا به ۸ اردو می‌سد ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی آماده کنند. مسابقات چلنج پلاس کره شمالی، مسابقات ورلد تور بلغارستان، مسابقات ورلد تور جمهوری چک از جمله مسابقات خارجی است که انشاله قرار است تا ۲۴ شهریور که مسابقات آسیایی اندونزی برگزار شود.
لطف الله نسبی درباره برنامه پیش از انتخابی المپیک هم اظهار داشت: بعد از پایان کار ملی پوشان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، باید آماده شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک شوند که ۲ تا ۶ بهمن ماه در پرتغال برگزار می‌شود. تا پیش از این اعزام نیز تیم ملی تنیس روی میز در ۱۱ مرحله اردو که شامل ۳ مرحله اردوی داخلی و ۴ اعزام بین المللی می‌شوند، شرکت می‌کنند مسابقات ورلد تور پلاتینیوم آلمان، مسابقات چلنج لهستان، مسابقات ورلد تور پلاتینیوم اتریش، مسابقات چلنج ترکیه و چند اردوی داخلی از جمله برنامه ریزی‌هایی است که ملی پوشان تا قبل از مسابقات انتخابی المپیک – پرتغال پشت سر می‌گذرانند.
سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه امیدوارم تمام اعزام‌ها انجام شود خاطر نشان کرد: برنامه کلی بر اساس تقویم فدراسیون جهانی و رویداد‌هایی که برگزاری آن‌ها مصوب شده، پیشنهاد شده است و از دست ما خارج است. تمام برنامه‌ها بر اساس زمان مسابقات و کشور میزبان در برنامه قرار داده شده است. سعی داریم اعزام‌های مان به این صورت باشد که بتوانیم بعد از اتمام یک مسابقه از همانجا به محل برگزاری رویداد دیگر برویم. با توجه به شرایط مالی، اعزام‌های این چنینی با صرفه‌تر است. برای ما همه مسابقات مهم است که در آن شرکت کنیم. به خاطر اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک و لزوم نتیجه گیری در آنها، داشتن اردو‌ها و اعزام‌هایی در این سطح نیاز است. امیدوارم شرایط مالی این اجازه را بدهد که تمام آن‌ها را اجرا کنیم.
وی افزود: نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امین احمدیان و امیرحسین هدایی که طبق نتایج رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند همراه با میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی، متین لطف الله نسبی و محمد بشیری به عنوان چهار نفر دوم بزرگسالان کشور در اردوی آماده سازی حضور خواهند داشت. همچنین قرار است سه نفر از ترکیب تیم جوانان در این اردو شرکت داشته باشند. اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز از ۱۷ تیرماه وارد محل اردو می‌شوند و یک روز بعد تمرینات شأن را آغاز می‌کنند. این تمرینات تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار