کد خبر: 960249
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل شرکت شهرک های استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت شهرک های استان البرز گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از 100 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی البرز در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گیرد.

محمد امین فرشی در رابطه با میزان سرمایه گذاری این مجموعه در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ گفت: سه قرارداد در سه ماهه ابتدایی سال 97 با سرمایه گذاران منعقد شد در حالی که در آمار مشابه در سال 98 این تعداد به 20 رسیده است.

وی اظهار کرد: در سال ۹۷ یک هکتار زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت در حالیکه این آمار در سال جدید به ۲۰ هکتار ارتقاء یافته و در واقع می توان گفت آمار ۲۰ برابر شده است.

این مقام مسؤول در رابطه با میزان اشتغالزایی مشارکت بخش خصوصی، بیان کرد: این امر شرایط فعالیت بیش از ۵۰۰ شغل را به صورت مستقیم فراهم می کند.

 فرشی توضیح داد: اهم سرمایه گذاری ها در زمینه تولیدات شیمیایی، آرایشی بهداشتی و فلز بوده است که البته موارد دیگر هم به ندرت وجود خواهد داشت.

وی افزود: طبق پیش بینی ها و با طی شدن همین روند رو به رشد تا پایان سال ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهیم داد تا به چرخه تولیدات داخلی نیز کمک کرده باشیم.

فرشی علت رشد حضور سرمایه گذاران نسبت به سال گذشته را اشباع شهرک های صنعتی استان تهران برشمرد و یادآور شد: شهرک های صنعتی تهران اغلب در حوزه شیمیایی اشباع شده اند از رو سرمایه گذاران به سمت استان های البرز و قزوین سوق پیدا کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار