کد خبر: 959841
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
در برگزاری نمایشگاه فرش دستباف تبریز
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر نقش‌آفرینی فعال اتاق بازرگانی، اتحادیه‌ها و تشکل‌های غیردولتی و فعالان صنعت فرش در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تأکید کرد.

علی جهانگیری در جلسه کمیته تشریفات و امور بین‌المل نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز، اظهار داشت: جای خالی چنین نمایشگاهی در شهر تبریز به‌عنوان پایتخت جهانی فرش دستباف خالی بود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع، استانداری آذربایجان شرقی به عنوان یک نهاد حاکمیتی مسئولیت هماهنگی دستگاه‌های مسئول را در برگزاری این نمایشگاه بر عهده دارد و امور اجرایی توسط سازمان‌های مربوط و اتحادیه‌ها انجام می‌شود.

جهانگیری خواستار نقش‌آفرینی فعال اتاق بازرگانی، اتحادیه‌ها و تشکل‌های غیردولتی و فعالان صنعت فرش در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه شد و افزود: نمایشگاه فرش دستباف تبریز در صورت برگزاری شایسته، در تقویم نمایشگاه‌های صنعت فرش کشور قرار می‌گیرد.

بررسی موضوع جذب حامیان مالی نمایشگاه، تهیه فهرست میهمانان خارجی و تمهید مقدمات ارسال دعوت‌نامه، شناسایی و تجلیل از اساتید صنعت فرش و انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه در کشورهای دیگر از جمله موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر