کد خبر: 959207
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ پروژه مهم در بخش‌های صنعتی و معدنی را مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادق نجفی گفت: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری رونق تولید نامگذاری شده است، وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ پروژه مهم در بخش‌های صنعتی و معدنی را مورد بهره برداری قرار می‌دهد که این پروژه‌ها در زمینه‌های آهن، مس، آلومینیوم، فولاد، صنایع غذایی، حمل‌و‌نقل و قالیبافی در سراسر کشور خواهند بود.
مشاور عالی وزیر صمت، با اشاره به بهره‌برداری از واحد تولید لیچینگ مس کاتد ۳ هزار تنی در جیرفت با حضور وزیر صمت در هفته گذشته، تصریح کرد: کارخانه مس کاتد ۵۰ هزار تنی بایو لیچینگ در زرند نیز آماده بهره‌برداری است؛ همچنین فولاد ۵/۱ میلیون تنی زرند نیز دیگر پروژه این شهرستان است که قرار است شهریورماه افتتاح شود.
وی پروژه احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و بیان کرد: ۱۵۰ معدن کوچک مقیاس امسال فعال خواهد شد. همچنین ایجاد اشتغال در بخش معدن، افزایش میزان استخراج مواد معدنی و تجهیز و نوسازی معادن کشور دیگر برنامه‌های تدوین شده در این راستا است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار