کد خبر: 959015
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
گفت وگوی "جوان آنلاین" با مربی و کارشناس والیبال
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی تهران به به مقصد اردبیل ترک کرد که در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر لیگ ملت‌ها ۲۰۱۹ قرار دارد و قرار است در هفته چهارم با تیم‌های پرتغال، استرالیل و فرانسه مسابقه دهد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : جبار قوچان نژاد مربی و کارشناس والیبال در گفت وگو با " جوان آنلاین" با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان کولاکوویچ در رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: نتایج بسیار خوبی را در این دوره از رقابلت‌ها کسب کردیم. تا امروز و شروع هفته چهارم که تیم ایران با ۸ برد در صدر جدول لیگ ملت‌ها قراردگرفته به نوعی شگفتی آفرین بوده‌ایم و قطعا با ادامه این روند شانس روی سکو رفتن را داریم.

قوچان نژاد: ایران با شگفتی روی سکو می‌رود
 
وی در ادامه افزود: به نظر من هر چند در هفته چهارم کمی بازی‌ها سبک‌تر خواهد بود، اما به هر حال با تفکراتی که کولاکوویچ دارد بی شک ما با تمام قدرت و برای سه برد در اردبیل حاضر شده‌ایم. بچه‌ها در حال حاضر با ورخوبی در بازی‌ها رسیده‌اند و همین انگیزه باعث می‌شود که ما سه برد ارزشمند دیگر را کشب کنیم و با ۱۱ برد به مرحله پنجم که به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد پا بگذاریم. آنچه مشخص است اینکه ما با اقتدار در این دوره حضور یافتیم و بطور قطعا به مرحبه پایانی راه خواهیم بافت. به نظر من بچه‌ها باید کاری کنند که انشاله دربلغارستان هم با کسب نتایج خوب با اطیمان خاطره و انگیزه زیاد به مرحله نهایی و پایاینی در امریکا برویم.
کارشناس والیبال در اامه اخطر نشان کرد: با توجه به نوع تفکرات و بازی تیم ملی بر عکس دیگر کشور‌ها خیلی دنبال جوان گرایی نبودیم الیته دعوت از چند جوان با استعداد و محک آن‌ها عمل مثبتی بود، اما باید پیرفت که شالکه و استخوان بندی تیم ملی همچنان از ستاره‌ها تشکیل شده است و برای همین است که نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنیم و بی شک این هیچ ارزش کار بچه‌ها را کم نمی‌کند و باید از تمام آن‌ها تشکر ویژه داشت.
قوچان نژاد در ادامه اظهار داشت: با نمایش خوب ملی پوشان و استقبال پرشور مردم در سراسر کشور، شور و شعف عجیبی در حمایت از تیم ملی صورت گرفته و با ادامه همین روند و تکمیل شگفتی، امسال شانس کسب سکو داریم. تیم ملی با ستاره‌های خود نشان داد که بار‌ها و بار‌ها توانستند به بازی برگردند و موفق به شکست حریف شوند. ما برای تثبیت جایگاه خود نیاز مبرم به کسب هر ۳ امتیاز این هفته را داریم تا در هفته پنجم کار را راحت‌تر انجام دهیم.
وی درباره بازی‌های این هفته با تیم‌های استرالیا، پرتغال و فرانسه گفت: فکر نمی‌کنم بازی با پرتغال و استرالیا مشکل باشد. در بازی برابر فرانسه نیز از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران استفاده خواهیم کرد و این دیدار بازی جذابی خواهد شد. ما پیش‌تر روسیه را خیلی راحت شکست دادیم و برای همین فرانسه هم نمی‌تواند مشکل خاصی در اربیل برای مان بوجود آورد.

قوچان نژاد: والیبال ایران با شگفتی روی سکوی لیگ ملت‌ها می‌رود
 
مربی والیبال درباره اینکه فکر می‌کنید کولاکوویچ در هفته پنجم و پس از مشخص شدن صعود آیا به جوان‌ها بیشتر به میدان می‌دهد اظهار داشت: به نظرم با نوع تفکرات مربی حتی اگر ما صعودمان قطعی شود بازهم برای بالا نگه داشتن انگیزه در مرحله پایانی دوست نداریم بازی را واگذار کنیم. احتمال دارد به برخی ستاره‌ها استراحت دهد، اما قطعا اگر ببیند این کار منجر به شکست بازی می‌شود بی شک تغییر تاکتیک می‌دهد و از باتجربه‌ها بازی می‌گیرد. قطعاً این آمادگی برای حضور موفق‌تر در رویداد‌های پیش رو از جمله انتخابی المپیک کمک خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار