کد خبر: 958775
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یوسف خدادادی در جمع خبرنگاران در اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش اظهار داشت: هفته قوه قضائیه ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم است تا مردم به صورت مستقیم و شفاف در جریان اقدامات تشکیلات قضایی استان قرار بگیرند.

وی بیان کرد: سعی می‌شود از ظرفیت این هفته برای هر چه بهتر شناساندن سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان و آشنایی عموم شهروندان از وظایف و رسالت‌های این سازمانه ها استفاده شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل آگاهی‌دهی حقوقی به مردم و ارایه مشاوره‌های حقوقی مضاعف از سوی مسئولان قضایی را از برنامه‌های تأثیر گذار دادگستری در طول ایام هفته قوه قضائیه دانست و افزود: از رسانه‌ها، مطبوعات و به ویژه صدا و سیما انتظار می‌رود تا اطلاع رسانی کافی و مناسبی به منظور افزایش اطلاعات حقوقی مردم که بدون شک در کاهش  تشکیل پروند‌های قضایی تأثیرگذار است، داشته باشند.  

خدادادی ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با حضور در مزار شهدا، عیادت از جانبازان والامقام جنگ تحمیلی در آسایشگاه شهید پاریاب اردبیل، ملاقات با خانواده‌های معظم شهداء، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، حضور مسئولان قضایی استان در مساجد و استماع مسایل و مشکلات آنان را از برنامه‌های دادگستری استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بازدید مسئولان قضایی و قضات دادگستری از زندان، برگزاری نشست خبری رئیس کل دادگستری استان، تشکیل میز خدمت دادگستری در محل نماز جمعه در تمامی حوزه‌های قضایی و برگزاری ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی استان از دیگر برنامه‌های دادگستری در استان است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه دادگستری استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: این همایش در  سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

خدادادی اظهار کرد: سخنرانی رئیس کل دادگستری استان و روسای حوزه‌های قضایی تابعه  قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، همایش شورای حل اختلاف، شورای پیشگیری از وقوع جرم نیز از جمله جلسات و برنامه‌هایی است که در طول هفته برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر