کد خبر: 958629
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
شهابیان خبر داد:
مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری، امورشهرسازی و معماری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ازآغاز فرآیند انتخاب و آموزش نیرو‌های متخصص حوزه شهرسازی و معماری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مهندس شهرام شهابیان گفت: با توجه به توافقات انجام شده بین معاونت شهرسازی و معماری و معاونت توسعه منابع انسانی، فراخوانی برای انتخاب این نیرو‌ها داده شد تا پس از احراز شرایط متقاضیان، کلیه نیرو‌های شهرداری تهران که در حوزه شهرسازی و معماری و رشته‌های مرتبط تخصص دارند، شناسایی شوند.
وی افزود: تاکنون ۱۴۰۳ نفر شناسایی شده‌اند و مرحله اول آزمون تعیین سطح علمی این نیرو‌ها اواخر تیرماه، با همکاری یکی از مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود.
وی گفت: پس از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری از بین این افراد، صد کارشناس برتر انتخاب می‌شوند تا اقدامات لازم جهت تربیت و آموزش حرفه‌ای و تخصصی این نیرو‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸ صورت بگیرد.
مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت شهرسازی و معماری با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران از مردادماه سال جاری فرآیند آموزش این نیرو‌ها آغاز می‌شود، گفت: هدف از انجام این طرح ارتقاء سطح علمی، افزایش راندمان نیرو‌های حوزه شهرسازی و معماری و به کارگیری این نیرو‌ها در پست‌ها و مسئولیت‌های مهم حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار