کد خبر: 958558
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان:
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آغاز روند تألیف مجموعه کتاب کودک با عنوان "شهر بخیر" خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان احمد رضایی اظهار داشت: پس از بحث و تبادل نظر در اتاق فکر اداره توسعه فرهنگ شهروندی تصمیم بر آن شد تا مجموعه‌ای از 52 جلد کتاب کودک با عنوان "شهر بخیر" ویژه کودکان 7 تا 9 سال در مقطع ابتدایی تولید شود.

او افزود: با توجه به اینکه در نظر داریم این کتاب‌ها با استفاده از نظرات کارشناسی تدوین شده و با کیفیت خوبی تهیه شود، روال تولیدی برای این کتاب‌ها تعریف کرده ایم که قرار است با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و دفتر تخصصی ادبیات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، این مجموعه کتاب را تهیه کنیم.

وی با اشاره به دعوت از نویسندگان کودک که با مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان همکاری دارند، ادامه داد: فراخوان عمومی این طرح در حال نشر در سطح شهر و استان اصفهان است تا نویسندگان حوزه کودک در کارگاه‌ها و مجموعه نشست‌هایی با عنوان سلسله ‌نشست‌های کاربردی "ادبیات کودک" شرکت کنند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری این سلسله ‌نشست‌ها زیر نظر استاد احمد اکبرپور شاعر و نویسنده گفت: روال کار به این شکل است که فایلی شامل اطلاعات مرتبط با "بازیافت و مدیریت پسماند" که عنوان نخستین کارگاه تخصصی این طرح است، در اختیار نویسندگان گذاشته‌ایم و نخستین کارگاه روز شنبه 25 خردادماه با حضور نویسندگان در حوضخانه مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به سخنرانی علی دهنوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در این کارگاه تخصصی بیان داشت: پس از اینکه نویسندگان اطلاعات لازم درباره مدیریت پسماند را دریافت کردند، احمد اکبرپور در خصوص داستان کودک سخنرانی خواهد کرد و سپس نویسندگان شرکت‌کننده در این کارگاه به خلق داستان‌ می‌پردازند که توسط احمد اکبرپور بررسی و تصحیح شده و در نهایت این داستان‌ها برای تصویرسازی و تبدیل به کتاب کودک آماده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روند تهیه مجموعه کتاب "شهر بخیر" به صورت کاملاً روشمند و علمی دنبال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر