کد خبر: 958304
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
نیمکت استقلال همچنان بلاتکلیف یک نام است. نامی که هر روز چندین بار تأیید و تکذیب می‌شود و با وجود گذشت روز‌ها هنوز نمی‌توان گفت: تأییدیه‌ها درست است یا تکذیبیه‌ها.
شميم رضوان
سرویس ورزشی جوان آنلاین:  استراماچونی می‌آید، استراماچونی نمی‌آید. این لب‌کلام همه اخباری است که این روز‌ها حول نیمکت استقلال می‌چرخد. نیمکتی که مجیدی را به امید جذب یک ایتالیایی دست به سر کرد. مردی که سابقه نشستن روی نیمکت اینتر ایتالیا، اسپارتا پراگ جمهوری چک و پاناتینایکوس یونان را دارد، اما هنوز نمی‌توان قاطعانه گفت که طبق ادعا‌های مطرح شده با قراردادی دو ساله حضور روی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی را هم می‌تواند تجربه می‌کند یا نه. اگرچه باشگاه استقلال خوشامدگویی ویژه‌ای برای سرمربی ایتالیایی خود منتشر کرده و استراماچونی نیز در واکنش به این خوشامدگویی زیر متن قابل توجه استقلال نوشته «مأموریت جدید، همه با هم. برای درک یک رؤیا. از هواداران بزرگ استقلال تشکر می‌کنم. ممنونم».
با این حال همچنان اخبار ضدونقیضی در خصوص حضور این مربی ایتالیایی در استقلال به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که دستیاران استراماچونی که به جای بازدید از امکانات باشگاه به ورزشگاه آزادی برده شده بودند رضایت چندانی از امکانات آبی‌پوشان نداشتند و همین مسئله هم حضور او در ایران را منتفی کرده است. در طول سه هفته گذشته بار‌ها گفته شد که حضور این مربی در ایران منتفی شده، با وجود این اوایل هفته بود که استقلالی‌ها از توافق با سرمربی ایتالیایی خبر دادند و تأکید کردند که او طی روز‌های آینده (سه‌شنبه) وارد تهران می‌شود. برخلاف وعده‌های داده شده، دوشنبه این دستیاران استراماچونی بودند که برای بازدید از امکانات استقلال وارد تهران شدند شاید، چون این مربی پیشتر در خصوص قرارداد با استقلالی‌ها به مشکل خورده بود و مدعی شده بود حرف‌هایی که زدند با آنچه روی کاغذ آمده، یکی نبوده است. با این حال به نظر می‌رسید خوشامدگویی استقلال به معنای پایان کار باشد، اما هنوز هم اخبار ضد و نقیض زیادی به گوش می‌رسد، به طوری که با وجود تمام تأییدیه‌های غیررسمی باشگاه، کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی می‌گوید: «فتحی توافقات اصلی را با استراماچونی انجام داده بود و دستیارانش به ایران آمدند تا از امکانات باشگاه دیدن کنند. الان منتظر هستیم که جواب او را بگیریم.» البته تمام مسئله استقلال این روز‌ها استراماچونی نیست و جدایی احتمالی رحمتی که به‌رغم تکذیب‌ها گفته می‌شود چشم پدیده او را گرفته از یک‌سو و داستان آیاندا پاتوسی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به تیم فوتبال استقلال پیوست و در شش ماه حضور در این تیم عملکرد خوبی نیز از خود به جای گذاشته و حالا به شدت مورد توجه العین قرار گرفته نیز از سوی دیگر استقلالی‌ها را با چالش مواجه کرده است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار