کد خبر: 958096
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
ذیحساب فدراسیون کشتی اعلام کرد
خزانه دار و ذیحساب فدراسیون کشتی گفت: بدهی‌های فدراسیون کشتی تا پایان دوره مدیریت رسول خادم حدود ۵ میلیارد تومان به اضافه ۴۵ هزار فرانک سوییس است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمدحسین حیدریان درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر بدهی ۲۴ میلیارد تومانی فدراسیون کشتی مربوط به دوره ۷ ساله حضور رسول خادم در این فدراسیون، اظهار کرد: مدیریت قبلی فدراسیون اواخر مهرماه سال ۹۲ فدراسیون کشتی را با بیش از ۱۳ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت. امروز علی رغم افزایش بودجه فدراسیون از ۴ میلیارد به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان که ۸۰ درصد آن از منابع غیر نقدی بوده است، بدهی فدراسیون چیزی حدود ۵ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: بدهی مربوط به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان مربوط به اجاره خانه‌های کشتی عبدالله موحد و محمد بنا است که با توافق بین فدراسیون و این شرکت در قبال حساب‌های فیمابین وزارت و فدراسیون، بخشی از آن پرداخت و مابقی در همان قالب به مرور انجام می‌شود.


حیدریان تصریح کرد: گزارش روشن حسابرسی مالی فدراسیون بجز سال ۱۳۹۷ تماماً با شرایط مطلوب به تصویب مجمع رسیده است. گزارش‌های مالی و بودجه نیز در تمامی سمینار روسای هیئت‌های کشتی به غیر از یک دو سمینار اخیر ارائه شده است. روسای هیات‌ها که در جلسات حضور داشته‌اند کاملاً در جریان امور مالی اعم از میزان درآمد و بدهی فدراسیون هستند.


خزانه دار فدراسیون کشتی در مورد بدهی‌های ارزی به اتحادیه جهانی کشتی نیز گفت: همانطور که پیش از این بنی تمیم سرپرست پیشین فدراسیون کشتی اعلام کرده بود تا اینجا بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه، در مجموع ۹۲ هزار فرانک سوئیس است که از این مبلغ، ۴۷ هزار فرانک آن مربوط به لایسنس کشتی گیران، مربیان و داوران در سال ۲۰۱۹ (از بهمن ماه ۹۷ به بعد) است، یعنی ۴۵ هزار فرانک باقی می‌ماند. این ۴۵ هزار فرانک نیز مربوط به دوره مدیریتی پیش از بهمن ماه ۹۷ بوده است یعنی حدود ۶۵۰ میلیون تومان.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت ارز، در دوران سرپرستی امکان پرداخت هزینه‌های لایسنس ۲۰۱۹ فراهم نشد که البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در این زمینه رئیس فدراسیون آتی را کمک کنند.

حیدریان در پایان گفت: همانطور که عنوان کردم بدهی‌های فدراسیون کشتی تا پایان دوره مدیریت رسول خادم حدود ۵ میلیارد تومان است و سایر ارقام اعلامی در این زمینه صحیح نیست. ضمن اینکه فدراسیون کشتی موفق به جذب سرمایه‌ای حدود یکصد و پنجاه میلیارد تومان از طریق ساخت آکادمی کشتی در مجموعه ورزشی آزادی شده که ارزش افزوده نیز خواهد داشت.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار