کد خبر: 957933
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: از محل اعتبارات ملی امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی یگانه ‌در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: از محل اعتبارات ملی امسال یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه‌های استان اردبیل اختصاص یافته که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار راهسازی در استان بیان کرد: 116 کیلومتر راه شامل چهارخطه کردن محور پارس‌آباد به بیله‌سوار به طول 50 کیلومتر، چهارخطه کردن محور گرمی به بیله‌سوار به طول 51 کیلومتر و مسیر سه راهی صحرا تا رضی به طول 15 کیلومتر از مهمترین اولویت‌ها با توجه به شرایط موجود آنها بوده که در مرحله واگذاری و مناقصه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال هشت هزار و 500 میلیارد ریال برای پروژه‌های جاده‌های شمال استان اردبیل اختصاص یافته است، گفت: پروژه چهارخطه کردن سه‌راهی صحرا به ارباب کندی به طول 18 کیلومتر تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و نیز چهارخطه کردن محور سربند به پارس‌آباد به طول 20 کیلومتر در دست اقدام است.

امامی یگانه در مورد پروژه  چهارخطه کردن مسیر قره‌آغاج تا سه‌راهی مشگین‌شهر تصریح کرد: در زمینه اخذ مجوزهای واگذاری این پروژه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به عمده علت تصادفات اخیر در جاده‌های شمال استان که منجر به فوت چندین نفر از هموطنان شده است، افزود: براساس بررسی های انجام شده انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز از مهمترین علل این تصادفات بوده که باید در این زمینه اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در مورد اقدامات ایمن‌سازی جاده‌های استان اظهار کرد: از جمله اقدامات در این زمینه  روشنایی، خط کشی، نصب دوربین و علایم هشدار‌دهنده در مسیرهای پرتردد در استان بوده که این اقدامات تداوم می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر