کد خبر: 957908
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
مراکز بهداشت و پایگاه‌های سیار اصفهان سنجش فشار خون را آغاز نمودند
در بسیج ملی کنترل فشار خون حدود ۴۰ میلیون نفر جمعیت بالای ۳۰ سال تحت پوشش این بسیج قرار می‌گیرند که ارائه خدمات این طرح از اندازه گیری فشار خون تا ارجاع به پزشک در صورت نیاز، به صورت رایگان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به همراه دیگر سازمان ها و ارگان ها به منظور همکاری با معاونت بهداشت علوم پزشکی در راستای اطلاع رسانی طرح بسیج ملی کنترل فشار خون به انجام فعالیت در کمپ های ،سنجش رایگان فشار خون اقدام کرده است.

در بسیج ملی کنترل فشار خون حدود ۴۰ میلیون نفر جمعیت بالای ۳۰ سال تحت پوشش این بسیج قرار می گیرند که  ارائه خدمات این طرح از اندازه گیری فشار خون تا ارجاع به پزشک در صورت نیاز، به صورت رایگان بوده و اطلاعات هر یک از افرادی که فشار خون آنها اندازه گیری می شود، در پرونده الکترونیک سلامت آنها ثبت خواهد شد و این افراد پیام های مختلف را از طریق گوشی همراه خود دریافت خواهند کرد.

طرح سنجش رایگان فشار خون با شعار "بدانیم و اقدام کنیم..." از 15 خرداد در مراکز بهداشت و پایگاه های سیار آغاز شده و تا 15 تیرماه ادامه دارد.

علاقه مندان برای شرکت در طرح سنجش رایگان فشارخون و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 34476060 تماس گرفته و یا به سایت webda.ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ فشارخون بالا یا پرفشاری خون به عنوان سومین عامل مرگ و میر در جهان مطرح شده که یکی از بزرگترین مشکلات مزمن بهداشتی جهان است و یکی از عوامل خطر عمده بیماری های قلبی عروقی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به شمار می رود. تحقیقات نشان داده است که میزان شیوع این بیماری در همه کشورها از جمله ایران در حال افزایش است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سجاد0
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
!!!7 ماه از این طرح میگذره هنوز مطالبات سنجشگرارو ندادنداز حقزحمه چندر غاز چند تا دانشجوهم اونم فقط دستمزد یماه نمیگزرید؟!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر