کد خبر: 957904
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
استاندار اصفهان:
دکترعباس رضایی گفت: مداحان باید مدال افتخار نوکری امام حسین (ع) را قدر بدانند، افزود: باید با کنار گذاشتن هوای نفس برای استمرار راه امام حسین (ع) و اهل‌البیت تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مطالبی مطرح شده از سوی مداحان باید همراه با مستندات کافی باشد، گفت: مسائل دینی باید به صورت تخصصی برای مردم مطرح شود.

عباس رضایی در جلسه اعضای کانون مداحان استان اصفهان افزود: مداحان باید الگوی عملی برای دیگران و با نیت خالص و برای رضای خدا در خدمت اهل‌البیت (ع) باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید بُعد مردمی بودن در مراسم مذهبی حفظ شود، خاطرنشان کرد: به دلیل مردمی بودن این مراسم‌، هزار و ۴۰۰ سال است که برگزار می‌شود و باید این بُعد برای همیشه حفظ شود.

استاندار، ساده زیستی و دوری از تشریفات را یکی از مسائل مهم روز جامعه برشمرد افزود: ورود جوانان به حوزه‌های مختلف ضروری است و باید به آنان بها داده و ظرفیت‌های آن بکار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مداحان باید مدال افتخار نوکری امام حسین (ع) را قدر بدانند، افزود: باید با کنار گذاشتن هوای نفس برای استمرار راه امام حسین (ع) و اهل‌البیت تلاش کنیم.

رضایی یاداور شد: باید همه مردم و به ویژه مداحان خلوص و تقوا را پیشه راه خود کنند و با نیت خالص و برای رضای خدا در خدمت اهل‌البیت (ع) باشند.

وی با اشاره به توزیع نذورات مردمی در هیأت‌های مذهبی گفت: مداحان باید مسائل بهداشتی را در توزیع نذورات مردمی رعایت کنند.

هم اکنون پنج هزار و ۲۰۰ هیأت مذهبی ثبت شده و هشت هزار مداح زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان فعالیت می‌کنند که از این تعداد یکهزار و ۲۵۰ هیأت در شهرستان اصفهان فعال هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها