کد خبر: 957778
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: دو میلیون و ۵۸۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل طی تعطیلات عید فطر ثبت شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید فطر در استان اردبیل شاهد استقبال خوبی از مسافران سراسر کشور بودیم که اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند.

وی بیان کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 53 درصدی را نشان می‌دهد که بیشترین تردد به تفکیک با بیش از 245 هزار مورد در محور اردبیل - آستار و کم‌تردد با بیش از 78 هزار مورد در محور اسالم - خلخال ثبت شده است که در مجموع به بیش از 2.5 میلیون تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز در محورهای اردبیل خبر داد و گفت: دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات 124 هزار و 164 مورد تخلف را در محورهای استان ثبت کرده‌اند که بیشترین تخلفات مربوط به اردبیل با بیش از 38 هزار مورد است.

رحمتی از آمار حمل و نقل مسافران در سطح استان از 13 تا 17 خرداد ماه خبر داد و بیان کرد: مجموع مسافران این ایام 23 هزار و 445 نفر با 3 هزار و 15 سفر است.

وی از خط کشی 300 کیلومتر از راه‌های اردبیل خبر داد و بیان کرد: با تامین اعتبارات لازم و حمایت مسئولان ذی‌ربط از جمله فرمانداران این اقدام تداوم خواهد داشت چرا که خط کشی به خصوصی راه‌های روستایی اولویت اساسی ما برای امسال است و درصدد هستیم تا سرعت‌گیرها را آشکار کنیم که در محورهای اصلی این اقدام به اتمام رسیده و در محورهای فرعی و روستایی به مرحله 80 درصدی رسیده است.

رحمتی تصریح کرد: 12 مجتمع در سطح استان فعالیت می‌کنند و در حال حاضر ایمن‌سازی راه‌ها در دستور کار قرار داده شده که درصدد هستیم هر چه سریع‌تر این مهم را به اتمام برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر