کد خبر: 957621
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
همزمان با هفته ی محیط زیست انجام شد؛
همزمان با هفته محیط زیست استاندار خراسان رضوی ضمن دیدار و نشست صمیمی با محیط بانان پارک ملی تندوره از زیستگاههای چهلمیر ، بید رجبه ، قدرت بازدید و تعداد قابل توجهی از پستانداران پارک ملی اعم از کل و بز و قوچ و میش وحشی را مشاهده کرد.

 علی رضا رزم حسینی همچنین در جریان این حضور،  از پیشرفت فیزیکی عملیات انجام شده در تفرجگاه چهلمیر بازدید داشته و بر اجرای سریع فازهای توسعه ی آتی تا پایان سال جاری تاکید کرد.
وی اظهار داشت: طی هماهنگی با مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راستای تقویت مشارکت جوامع محلی در مدیریت زیست بومی و کمک به معیشت پایدار در منطقه در نظر است پس از تکمیل زیر ساخت های گردشگری منطقه و بومی سازی تجربیات موفق در منطقه ی خبر کرمان، پارک ملی تندوره بعنوان یک الگوی موفق اکوتوریسم در مقیاس ملی و فراملی تبدیل شود .
در این بازدید دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در گفتگوی تلفنی ضمن تجلیل از نگاه و اقبال مثبت استاندار به حوزه محیط زیست بویژه زیست بوم های حساس و حیات بخش خراسان رضوی از زحمات محیط بانان منطقه هم در این گفتگوی تلفنی تقدیر کرد.
تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی هم گزارشی از وضعیت محیط زیست در حوزه های طبیعی و انسانی استان و بیان مسائل و مشکلات مبتلا به را ارائه کرد.
شایان ذکر است؛ فرماندار شهرستان درگز نیز استاندار خراسان رضوی را در این بازدید همراهی می کرد‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار